(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özgür olabilen Özgürlük adına yaşamak amaç olmalı dersiniz kısaca ... İlgi , çok güzel yorum yazma inceliğinize içten teşekkürler . Saygı , selamlarımla .
bedelsiz yaşam hakkı bile yokken , neden varız sorusuna cevap arayan düşünce başlangıcı ... hayat denen oyun değilmi zaten ? selamlar , saygılar ve teşekkürler .
Klasik söylemdir.Bir başkasının özgürlüğü söz konusu olduğu zaman sizin özgürlüğünüz biter denir ya hani.. Her zaman bir şeyin hesabı verilir, her zaman bir şeyler feda edilir.Özgürlük mü o yok işte bu yaşadığımız dünyada. Kısa ama çok manidar dizeler. Selam ve saygılar.
BEDELİ ÖDENEN HER DUYGU ÖZGÜR HALA .... AMA YAŞAM DEĞİL ! YAŞAMIN ÖZGÜR OLMASI DÜŞÜNÜLEMEZ BİLE ! YAŞATANA RAĞMEN . O VARSA ZATEN BAŞKA BİRŞEY OLAMAZ ! AHAD OLMA GEREĞİ . ÖYLEYSE NE ÖZGÜR OLABİLİR Kİ.... SEVGİ VE SAYGIYLA KALIN HEP. TEŞEKKÜRLER SELAMLAR.
Gidene güle güle.
Gelene merhaba.
Yeni yılınız kutlu olsun.
Saygı ve selamlar...