Sahiden sanalda olsa, seni çok sevdiğimden haberin var mı? Mecnunun, Leyla’ya, Ferhat’ın şirine, Keremin, Aslıya vurgun misali Benimde sana sırıl, sıklam âşık olduğumdan, haberin var mı? Sahiden gülüm, canımın içinde can, damarlarımda dolaşan kan olduğundan Haberin var mı?
Sabahları doğan güneşim, hayatımdaki, en büyük sevgim, Aynı zamanda Asaletinle, özünle, medeniyetinle, bilgeliğinle dengim olduğundan Haberin var mı?
Gecelerimi aydınlatan, ışıldayan, yıldızım, kıskançlıkla gıpta ile sabrettiğim Gönül nazım, Beni senden bir an olsun bile ayırmayan, gönül sızım olduğundan Haberin var mı?
Seninle olmak, kadife teninin sıcaklığında, ateş dudaklarında dolaşmak Hep hayalim oldu Bir tutam sevgin, bir yudum ılık nefesin yeter bana, aşığım canımın içi Aşığım inan sana
Aşk-ı ilanım açıktan sana, boşuna saklanma, sağa sola, boş, boş bakma Biliyorum sende seviyorsun hoşlandın benden Lakin sevdanı içine gömüyor, ser verip sır vermiyorsun Kalp kalbe karşı aslında, Bu gizli sevdadan, aşktan, hoşlanmaktan,yürek yangınından Haberi var mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HABERİN VARMI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HABERİN VARMI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk-ı ilanım açıktan sana, boşuna saklanma, sağa sola, boş, boş bakma Biliyorum sende seviyorsun hoşlandın benden Lakin sevdanı içine gömüyor, ser verip sır vermiyorsun Kalp kalbe karşı aslında, Bu gizli sevdadan, aşktan, hoşlanmaktan,yürek yangınından Haberi var mı?
Duyarlı engin yüreğinize selam olsun şairim Evet çok haklısınız dinliyorlar ,dinlesinler cevabınıda gün gelir alırlar ne yapsalar yıldıramazlar, güneşi balçıkla sıvayamazlar saygılar
Kutluyorum sizi ve güzel eserinizi.
Selamlar.