ALLAH İÇİN KONUŞUNŞiirin hikayesini görmek için tıklayın "GERÇEK MÜSLÜMAN VAR, SAHTE MÜSLÜMAN VAR..!"
"O HALDE GERÇEK MÜSLÜMAN KİMDİR?" O HALDE; VERİLEN CEVAP, RESİMLERE BAKIP (37 ADET RESİM VAR) CEVAPLAYIN VE KENDİNİZİ DEV AYNADA GÖRÜN!!! 1-ALEVİ NE DEMEKTİR? 2-SÜNNİ NE DEMEKTİR? 3-ALLAH’IN TÜM EMİRLERİNE UYAN KİMLERDİR? 4-(CC) ALLAH’IN (SAV) PEYGAMBERİ’Nİ EN ÇOK KİMLER SEVİYOR? 5-GADİR-İ HUM HUTBESİ NEDİR, FARZ MIDIR? 6-GADİR-İ HUM FARZ İSE FARZIN DIŞINA ÇIKANLAR KİMLERDİR? 7-120.000 SAHEBE VARKEN, KAÇ TANESİ ALLAH’IN EMRİNE UYMADI? 8-EHL-İ BEYT DOSTLARI KİMLERDİR? 9-EHL-İ BEYT DÜŞMANLARI KİMLERDİR? 10-DİNDAR İLE DİNCİ KİMLERE DENİR? 11-ALİ’SİZ İSLAM VAR MIDIR? 12-(SAV) PEYGAMBER ZAMANINDA CAMİ VAR MIYDI? 13-ŞEYTANA LANET FARZ MIDIR? 14-MUAVİYE VE YEZİİT’E LANET ŞEYTANA BENZER FARZ MIDIR? 15-( SAV) PEYGAMBERİMİZİN SEVDİKLERİNİ SEVENLER KİMLERDİR? 16-(SAV) PEYGAMBERİMİZİN SEVDİKLERİNİ SEVMEYENLER KİMLERDİR? 17-EHL-İ BEYT’E CAMİLERDE 84 YIL 1001 AY KÜFREDENLER KİMLERDİR? 18-HZ. ALİ, AYETLERİN İNİŞ SIRASINA KUR’AN YAZDI, REDDEDEN KİMDİ? 19-EHL-İ SÜNNET EHL-İ BEYT’ MİDİR 20-İMAMET DIŞINDA İMAM OLUR MU? 21- İMAM HANEFİ NEREDE YETİŞTİRİLDİ? 22-İMAM ŞAFİ NEREDE YETİŞTİ? 23-İMAM HANEFİ’Yİ ZİNDANDA İŞKENCE İLE KİM ÖLDÜRDÜ? 24-İMAM ŞAFİ’Yİ KİMLER ÖLDÜRDÜ? 25-EYYÜP EL ENSARİ (EYYÜP CAMİİ) HZ. ALİ ŞİASI MIYDI? 26-(SAV) HZ. MUHAMMED’İ KİM ZEHİRLEDİ? 27-HZ. HASAN’I KİM ZEHİRLEDİ? 28- ADIN ALLH (CC) NİN VERDİĞİ HZ.HÜSEYİN’İ KİM KATLETTİ? 29-SEKİNE (İMAM ALİ) DUASI KUR’AN’DA VAR MIDIR? 30-HZ. FATİMA’YI İLK ÖNCE EBUBEKİR İLE ÖMER İSTEDİ Mİ? 31-HZ. ALİ ÖLDÜRÜLDÜKTEN SONRA ŞÜKÜR SECDESİNE KİM YATTI? 32- (SAV) PEYGAMBERİN SEVDİKLERİ SEVMEYENLER MÜSLÜMAN MI? 33- VESİLESİZ İSLAM OLUR MU? 34- ŞEFAAT YETKİSİ EHL-İ BEYT’E MİDİR? 35-ALİ TARAFTARI OLDUKLARI İÇİN ALEVİLERİ KATLADENLER KİMLERDİR? 36-ALİ AŞIKLARI OLDUKLARI İÇİN ŞAİ’NIN KESTİĞİNİ YEMEYEN İSLAM’MI? 37-İMAMSIZ VE İMAM ALİ’SİZ CAMEATLER KİMLERDİR? 38-İMAM ALİ EN BÜYÜK BENZERİ YANİ SÜNNET EHLİ MİDİR? 39- İSLAM DA SALATANAT VAR MIDIR? 40-İSLAM DA İÇKİ İÇMEK VAR MIDIR? 41-MUAVİYE VE YEZİT KİMLERİM HALİFESİDİR? 42-HZ. FATİMA’Yİ ÖLDÜRTEN KİMDİR? 43-KERBELA VE KATİLLERİ MÜSLÜMA MIDIR? 44-KABE’Yİ MANCINIKLA YIKTIRAN YEZİD NAMAZ KILDIRDI MI? 45-AYETLER VARKEN, BİR KISMINI TANIMAYAN MÜSLİMAN MI? 46-KABE’DE DOĞAN TEK NUR KİMDİR? 47-(SAV) PEYGAMBERİ YATAĞIAN YATIP KORUYAN KİMDİR? 48- EZAN DUASINDAKİ VESİLE KİMDİR? 49-KAFİRUN SURESİNDEKİ İSLAMIN TATAMI KİMDİR? 50-ÂLİ MUHAMMED VE ÂLİ İBRAHİM AYNI SOY DEĞİL MİDİR? 51-GADİR-İ HUM FARZ İKEN, BAŞKA TÜRLÜ HALİFELİK CAİZ MİDİR? 52-12 İMAM SOYUNDAN GELMEYENLER İMAM SAYILR MI? 53- HZ. ALİ HİÇ İÇKİ İÇTİ Mİ? 54-12 İMAM İÇKİ İŞTİ Mİ? 55-İÇKİ Yİ İLK YASAKLAYAN HZ. ALİ DEĞİL Mİ? 56- DİNDAR İLE DİNCİ ARASINDAKİ FARK NEDİR? 57-ORUÇ TUTAN İLE ORUÇÇU ARASINDAKİ FARK NEDİR? 58-NAMAZ KILAN İLE NAMAZCI RASINDAKİ FARK NEDİR? 59-ALİ SEVİP İÇKİ İÇMEK DOĞRU MUDUR? 60-ALİ’Yİ SEVİP ALEVİLİK YAPMAMAK DOĞRU MUDUR? 61-KURBAN ETİ İLE İÇKİ İÇMEK DOĞRU MUDUR? 62-İÇKİ KUR’AN’DA MEKRUH YAZARKEN HARAM MIDIR? 63-KUR’AN-I KERİM’DE MESCİT Mİ CAMİ Mİ YAZILIDIR? 64-KUR’AN-ı KERİM’DE İBADET Mİ NAMAZ MI YAZIYOR? 65-KUR’AN-I KERİM’DE BESMELSİZ BAŞLAYAN SURE VAR MI? 66-ALLAH’IN ADIYLA TEKBİR GETİRİP KATLİAM YAPANLAR MÜSLÜMAN MI? 67-GAYRİ MÜSLÜMLERE HİZMET EDENLERİN NAMAZI MAKBUL MÜ? VB..!!! ALLAH İÇİN DOĞRUYU YAZINIZ VE YAPILAN HAKSIZLIKLARA DUYARSIZ KALMAYINIZ...!!!
Her insan bir değerdir, yeter ki dimdik dursun
Hak doğruyu söyleyip, saati doğru kursun Allah için yaşayıp, Allah için konuşsun Müslümanca davranıp, tarihe mühür vursun. Farz olanı farz saysın, tüm gerçekleri yaysın Lanet etsin şeytana, laneti ile baysın Sahabe dediğin kul, (SAV)Peygamber dostu olur Ehl-i Beyt düşmanlarının, iki ayağı kaysın. Sünnilik sünnet ise, (SAV )Peygamber’e uyandır Söylenen her bir farzı, mutlaka ilk duyandır (CC)Allah’a itaattir, Ali’ye tam biattır (SAV)Peygamberi sevmeyen, Yezitliğe kayandır. Müslüman olmak farzdır, Gadir-i Hum gibi farz Ali canlı Kur’an’dır, Ali edilsin arz lanet olsun Yezid’e, etmeyene de lanet Terörist bizden ırak, bize hiç uymaz bu tarz. |