Sevgiye gani gani ihtiyacımız varken Kaçımız bu duygunun hakkını verebildik An geldi yalnızlıktan dört duvar bize yârken Dostu da, dostluğu da tek düşte görebildik.
Kimselere eyvallah etmeyeceğiz derken Ne ruh kaldı ne beden insanlığı yitirdik Uzletin şerengine lokmayı banıp yerken Boynu bükük hisleri o lahzada bitirdik.
Umutları sımsıkı tutacağımız yerde Onları birer birer zay etmekten haz aldık Yetmedi, intizarı konuk eyleyip serde Hüzünlü şarkıların namelerine daldık
Yarını baki sandık hayatı ertelerken Sonrayla yatıp kalktık, ölüm çok uzak gibi Bilmedik, ecel gelip tek vücut sendelerken Devrilip gidecektik azılı korkak gibi.
Zamanın telafisi yoksa yolun sonunda Şu mağrur hallerinden acımaz sanma canın Galibiyet bekleme yalnızlık oyununda Yenen de yenilen de kendisidir insanın….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_OYUN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_OYUN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanın telafisi yoksa yolun sonunda Şu mağrur hallerinden acımaz sanma canın Galibiyet bekleme yalnızlık oyununda Yenen de yenilen de kendisidir insanın….
çok doğru ve çok güzelll ,zamanın telafisi yok,kibir döner kendini bedenini acıtır,yalnızlık insan için en acı yaşam şekli,ezen de,ezilen de insanın kendisi tebrik ediyorum yetkin kalemini duygularını daimi başarı dileklerimle selam sevgiler canım.
Zamanın telafisi yoksa yolun sonunda Şu mağrur hallerinden acımaz sanma canın Galibiyet bekleme yalnızlık oyununda Yenen de yenilen de kendisidir insanın….
Hiç bir zaman karamsarlığa kapılmamak lazım her insan başlı başına bir dünya yani kalabalık bir ülke gibidir zaten ülkelerde insanlarla oluşmuyormu insanların olmadığı bir yer ne vatan nede ülke olabilir Dünyalar insan aklına sığar ama bir insan aklı dünyalara sığmaz yüreğine sağlık tebriklerimle güzel şiirinizi candan kutlarım esenlikle kalın
Kutlarım kardeşim yaşadığımız zamane gerçeği okudum İnsanlarda çok kopukluk var insan yinede insandan olur çok köşesine çekilmekte bir şey değil Daim ol çok güzeldi
Bir gün kızıdm, uzun süre yazmayacağım ve siteyi açmayacağım diye fevri bir karar aldım. Ve döndüğümde bildiri fazlalığı etmesin diye de tüm favori isimleri sildim... Sebep budur efenim. teşşekkürler ziyarete...
Geceme noktayı koyan şiirdi..Dostla hasbihalde buldum kendimi..Durup düşünmek istiyorum diyen şiirde eğleşmeli ..Öyle yapacağım ben de ..Gecemin şiiriydi ,günüm de şiiri olsun isterim.Dileğim olursa da tekrar gelip ilhamınızdan bir yudum alacağım...
Zamanın telafisi yoksa yolun sonunda
Şu mağrur hallerinden acımaz sanma canın
Galibiyet bekleme yalnızlık oyununda
Yenen de yenilen de kendisidir insanın….
çok doğru ve çok güzelll ,zamanın telafisi yok,kibir döner kendini bedenini acıtır,yalnızlık insan için en acı yaşam şekli,ezen de,ezilen de insanın kendisi tebrik ediyorum yetkin kalemini duygularını daimi başarı dileklerimle selam sevgiler canım.