Sonsuza kadar özgür olabilmek için, Kaçmak kurtulmakistiyorum, Ağaç sürgünleri gibi büyüyor İçimde bu özgürlük.... Esir kamplarındaki mahkumlar gibiyim, Ellerim kollarım bağlanmış çözmek istiyorum, Çözemiyorum,çözemiyorum……
Kale burçları arasında kalmış gibiyim. Özgürlüğe kavuşabilmek için, YIKMAK İSTİYORUM BÜTÜN SURLARI YIKMAK…… NİLTÜRK(N.H) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonsuza kadar özgür olabilmek için, Kaçmak kurtulmakistiyorum, Ağaç sürgünleri gibi büyüyor İçimde bu özgürlük.... Esir kamplarındaki mahkumlar gibiyim, Ellerim kollarım bağlanmış çözmek istiyorum, Çözemiyorum,çözemiyorum……
Güzel yüreğinizden dökülen mısralar bir başka aleme götürüyor insanı. Tebrik ediyorum.
doğarken bile özgür olamadık.hangi ailenin evladı olacağımız sorulmadı,memleketimi ben seçmedim,adımı ben koymadım ve cinsiyet tercihim olmadı.demek ki özgürlüğüm doğarken kısıtlandı.tebrikler...
ne güzel... zincirlerini kırmak , bir kuş misali özgür dalışlar yapmak göğün kalbine... sınırsız, kuralsız bir coğrafyaya, çok uzaklara ... umut ve özgürlük kokuyordu şiir...
Cok cok güzel bir şiir hocam yüreginize saglık,gerci ben tüm şiirlerinizi billiyorum ama,burada bana ayrı bir tat veriyor,iyiki sitemize geldiniz hocam,yüreginize saglık,sevgiyle kalın..
Hangi özgürlük nil hanım,yaşadığım ülkemde düşünceme özgürlük, kalemime özgürlük verilmiyorsa özgürlüğüm her konuda kısıtlanıyorsa,yaşamıma ipotekler konuyorsa,ancak kendi yüreğimizde özgürlükleri kendi içimizde kendi kendimize yaşamak düşüyor bize.Bu yolda tüm tabuları yıkabiliyorsanız ne mutlu size,yolunuz acık şansınız hep sizden yana olsun şiir yürekli dost.Kutlarım.
Sonsuza kadar özgür olabilmek için, Kaçmak kurtulmakistiyorum, Ağaç sürgünleri gibi büyüyor İçimde bu özgürlük.... Esir kamplarındaki mahkumlar gibiyim, Ellerim kollarım bağlanmış çözmek istiyorum, Çözemiyorum,çözemiyorum…
güzel bir şiir meydana gelmiş tebrikler değerli şaire selamlarımla
kamptaki mahkumların özgürlük anlayışları sizin özgürlük anlayışınızla fazla örtüşmez. yani siz daha özgürsünüz ve elinizdeki imkanları kullanarak istediğiniz yerde olabilirsiniz istediğiniz dünyayı yakalamanız dileğiyle
Kale burçları arasında kalmış gibiyim. Özgürlüğe kavuşabilmek için, YIKMAK İSTİYORUM BÜTÜN SURLARI YIKMAK…… NİLTÜRK ....Sanırım bir Osmanlı Torunusunuz Yüreğiniz o tarzda çıkmış şahikalara saygılarımla Tebrikler
Güzel yüreğinizden dökülen mısralar bir başka aleme götürüyor insanı. Tebrik ediyorum.
Hasret29 tarafından 1/17/2008 3:07:21 PM zamanında düzenlenmiştir.