Gün mü, yoksa aylar mı oldu onu bilemem Kaç zamandır uzağım özlediğim beldeden Şimdi geleyim desem, çağrılmadan gelemem Reddedilme hissiyle kan sızarken rahneden....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_RAHNE_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_RAHNE_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belde kimi zaman bir avuç toprak,kimi zaman birkaç saç teli,kimi zaman bir manzara...umarım özlediğin beldeler konakladıkların değldir.umarım o belde nice zaman mısralayacağın,başlangıcın sonu olan beldedir. kalemin de sesin de güzelmiş.hocam
bir derinliğin içine girebilmek için boyunu hesaplamadan hamle yapanların kazanacağı bir çok şey olduğu gibi kaybetmesi de büyük olasılıktır.. bütün olasılıkları ve boyunu ölçelerek bu derinlikten dört satırla çıkmak, bence şiiri şiir yapan büyük bir ustalıktır..
Defalarca okudum,bir dörtlük oluşundanmı yoksa beni başka dünyalara uçurduğundanmı bilemem,içimden gelenide ben ekliyeyim şiirinize affola, Yirmidört saat bir gün zihnimizce bilinen,Ayı tamamlar yaprak döküldükce takvimden...Olmadıki ömür gemisinde günahları silinen,Açıldıysa bir yara nur girecekdir gedikden...yüreyiniz engin ola daim olunuz saygıyla kelamlı kalem...