Neler oluyor böyle, kabardı coştu deniz Öfkesine yenilip haddini aştı deniz Şu dilimle birebir aynısıydı içim de Mübalağa sanınca üstüme taştı deniz.
Bire bin katmadım hiç sözlerimle karşında Riyasız ağlamaklı gözlerimle karşında Sükût deren sesinin tınısıydı içimde Bırakalım tutuşsun közlerimle karşında
Unutmamı bekleme uzak durma fikrini Zaten çok kez unuttum boşa yorma fikrini Bir tek vefa borcumun kaygısıydı içimde Kalbimle yüzleştirdim hesap sorma fikrini.
Aşkın diğer yüzü de alışkanlık ötesi Vazgeçmek istedikçe doğurganlık ötesi Günbegün artan hissin algısıydı içimde Aksımda gördüklerim bir viranlık ötesi
Şimde de sonu hüsran olsun bakalım aşkın Sayfalarını, teker teker yakalım aşkın Geçmişte yanılgımın tıpkısıydı içimde Bir kez daha boynuna hicran takalım aşkın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_HİCRAN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_HİCRAN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şarkıyı beraber bir üstadımla dinlerken, şarkı içinde "yaralım" diye bir kelime geçti...Hemen sordum; "yaralım" diyor karşı tarafa bunun anlamı nedir?.. Dedi ki "yaralım" demek aşkı bilen kişi demektir...Zira, yarası olmayan o yarayı bilmeyen aşkın ne olduğunu da bilemez...
Hasreti yaşanan her duygu vuslatı halinde o özlemi bitirir... Ben kavuştum ama hâlâ aşığım aşkı yaşıyorum diyen kişi kendini ya da karşındakini kandırmaya çalışmaktan başka birşey yapmıyor demektir...Aşk başka birşeydir yokluğunda yaşanan şiddetli duygu ve ıstıraptan ibarettir...Kavuşunca ıstırabı biter dolayısıyla aşk biter....
Bu hasret ve vuslat konusu; Hz Adem yasak meyveyi yediğinde, utanır sağa sola koşar saklanmak ister....ALLAH taala der ki; ne diye saklanıyorsun ya Adem....Adem der ki; utanıyorum ya RAB bi...Peki neden yedin yasak ettiğim meyveyi?...Burda ebedi kalmak için ya RAB bi...Ey Adem sen burda ebedi kalmayı benden değil de bir ağaçtan bekledin...İşte bu sebeble sizi cennetimden gönderiyorum ki, "BENİ HİÇ UNUTMAYASINIZ"... Tırnak içinde yazdım beni hiç unutmayasınız diye...Çünkü o yara içte kalmalı unutturmamalı vuslatı ki, hasreti yaşansın... Ve dünya gözü ile ALLAH taalaya kavuşmak yoktur...Eğer olsaydı Hz Mevlananın ölüm günü şeb-i arus olmazdı...Daha önce kavuşurdu ve vuslat aşkı bitirirdi...İşte ALLAH taala dünya gözü ile aşıklara kavuşmayı vermez kendisi için bile bunu yapmaz....Çünkü "O" bile istemez kulunun kendine olan aşkının bitmesini... Dedim ya "aşk" hasretiyle yaşanır ....
"Hicran" olacak ki unutulmasın... Yara, yârini unutturmaz vesselam....
Acısıyla tatlısıyla aşk dolu dizelerdi....Selamlar, saygılar ablam...Hayırlı cumalar...
ÜNSÜZ ŞAİR... tarafından 12/6/2013 1:27:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
şiirin görseli çocukluğumda sürekli gittiğim göletin kıyılarına o kadar benziyor ki.. kız da biraz bana.. şiire diyecek söz yok zaten.. şahane olmuş..ilk dörtlük çok hoştu özellikle.. yüreğine sağlık..
Bu kez de sonu hüsran olsun bakalım aşkın Sayfalarını, teker teker yakalım aşkın Geçmişte yanılgımın tıpkısıydı içimde Finalde de boynuna hicran takalım aşkın