(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir bilinmeze gidermi insan? Gittiği yeri sadece hayalinde yaşatarak..
Ya görmeden sadece yazılarda olan sevdaya inanırmı?
Dokunmadan severmi ,kokusunu almadan sesini duymadan aşık olurmu yazdığı harflere? Mutluyum diyebilirmi ki insan yüreğine güvenip?
Evet bütün bunları yaşıyorsa insan gerçek olan sevgiye giden yolu bulmuştur..
Artık ıssız çöllerde susuz kalmak yerine gördüğü Serap’ı gerçeğe dönüştürmek değilmidir?
Cehennem ateşi gibi çöl sıcağına şükredip, gönül bahçesinde serinlemek değilmidir? gördüğü her çiçekte onun kokusunu aramak değilmidir?
Her güne yeniden, yeniden heyecanla başlamak ,dolu dizgin duygularla ona yönelmek değilmidir?
EVET AŞK...
Bütün bunlara eyvallah dedirten aşk..
Ama karşılıksız ,ama karşılıklı insanın ayaklarını yerden kesen aşk...
Dillere destan olmasa bile senin destanın kimsenin bilmediği,senin hikayen kimsenin anlatmadığı,senin şiirin şairin bile yazmayı akıl edemediği...
YA SENİN AŞKIN???
YA BENİM SANA OLAN AŞKIM?
Aşka aşık olan yüreğimin , sevgisini haktan alan, sevdamın günah olmadığı aşkım...
Her insanın aşkı vardır itiraf edemediği dile getiremediği,peki neden çekimser kalırız söylemekten?
Söylesek büyüsümü bozulur?
Sanmıyorum dahada büyür dahada yücelir ,tabi gerçek aşktan bahsediyorum.
Günümüzde olan sıradan aşklardan bahsetmiyorum, hani yaşımız onsekiz olduğunda hayal ettiğimiz dillere destan aşklar var ya öylesi aşklar var mı şimdi?
İnanıyorum ki var eğer yürekli insanlar olmasaydı ne şarkılara konu olurdu aşk, nede mısralarda arardı LEYLAsını..
Belki mecnun olmaz ama en az mecnun kadar sevenler mutlaka var biliyorum...
Aşkın dili ,rengi,ırkı yok eminim sadece varlığı görmeden yaşattığı kanatlanıp uçurduğu anlar var ama hayal ama gerçek...
Kim bilir belki içimizden biri çıkıp çizer aşkın resmini,bir diğerimiz yazar destanını,belki şarkı olur şiir olur duygu yüklü...
KİM BİLİR ?
evet çok konuşulur ama yaşaması nadirdir..saygımla
Bu kısacık cümleyi böylesine derinlemesine yorumla değerlendirdiğıniz icin çok teşekkür ediyorum. Dediğiniz gibi herkesin yaşadığı aşk hikayesi bambaşkadır. Kiminin aşkı Aşık Veysel in dediği gibi 'güzelliğin on para etmez, bendeki bu aşk olmazsa' dedirtir. Kimiside güzelliğine vurulur. Her yerde aynı gözleri görür. Aşkın lisanı da yaşaması da herkeste farklıdır. Anlatılamaz, dile, söze gelmez. Onca türkü, roman, şiir ne diye ? Hepsi sevgiliye az diye. Tekrar çok teşekkür ederım yorumunuza. Onur verdıniz. Saygılar.
Eğer yürek gerçek aşkı tatmışsa
Kargaysa bülbül
Dikense Gül olur
Sevmeyi bilmeyenlere gelince
Onlara söyleyecek sözüm yok deymez çünk
Minos tarafından 12/31/2013 2:58:40 PM zamanında düzenlenmiştir.