Deryalara dalsam diyorum bazen, Gitsem ta o sensiz uzaklıklara Terk etsem maziyi diyorum, Sıyrılsam bu hayat bağından,
Atsam içimden diyorum seni parça parça Hiçbir izin kalmayincaya kadar, Ne kadar atsamda tükenmez , Bende bıraktığın izler mahşere kadar….
Kaçsam diyorum çok çok uzaklara… Rusya yamı? Avusturya yamı?Bulgaristanamı? Yok yok oralarda yakın sana.. Gitsem diyorum güney kutbunamı?
Bilmemki unuturmuyum o zaman seni, İçimi kasıp kavuran bu sevgini, Yeter artık çektiğim bu ızdırap Göçüyorum artık mahşere Sende gül neşelen eğlen EMİ!....... NİL NİLGÜN HAKVERDİ(NİLTÜRK47)
(c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Merhaba Efendim Şiirinizde kalem çok güzel yazmış.Nereye giderseniz gidiniz sizinle beraber yol alır. adı aşkta,sevgi de,özlem de acıda olsa peşimizi bırakmayan duygulardır aslında.Sevgiler
:)MERHABA ARKADAŞIM H.G SENİ BURADA GÖRMEKTEN SON DERECE MUTLU OLDUM,VEDE COK SEVİNDİM,DİGER SİTEDE YAPTIGIN YORUM VE DİZANY HARİKA İDİ,İNŞALLAH BURADA YİNE GÜZEL ŞEYLERE İMZA ATACIGINA İNANIYORUM,
Bilmmki unuturmuyum o zaman seni, İçimi kasıp kavuran bu sevgini, Yeter artık çektiğim bu ızdırap Göçüyorum artık mahşere Sende gül neşelen eğlen EMİ!....... SENİ YÜREKTEN KUTLUYORUM VEDE TBR EDERİM .CANIM ARKADAŞIM BENİM..
Bilmmki unuturmuyum o zaman seni, İçimi kasıp kavuran bu sevgini, Yeter artık çektiğim bu ızdırap Göçüyorum artık mahşere Sende gül neşelen eğlen EMİ!.
Bazen unutmak çok zor gelir insana.Unuttum dese de içinde bir ukte kalmıştır muhakkak.Dizelerinizi kutlarım.RABATLI-ERTÜRK