(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün Düşmesin Gözlerine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün Düşmesin Gözlerine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her derdin dermanı var da sevginin yok...Aşkın dermanı sadece bir kişide, o da sevilen... Altarnatifsiz...satın alınamayan,eczanelerde satılmayan,doktorlarda olmayan, O yüzden şarkılarda; "sevil de sevme..." demiş bestekar...Sevmek çaresiz dert... Allah sevilenler merhamet versin...Taş yürekleri birazcık yumuşasın... Fakat aşkın manifestosunda sevenlerin mesut olmayacağı bariz bir şekilde yazılmış... sevmek...Ölümden beter artık yürekten tebriklerimle değerli kardeşim hüzünler şiirlerde kalsın selam saygılarımlasın
Hasretsiz hüzünsüz şiirlerde hep bir noksanlık gözlerim.Değerli şiirinizde acılar hüzünler pek çok bu yüzden yüreğime dokundu. Kutlarım değerli kardeşim saygılar..
Şimdi bu şiire bir yorum yapacağım ama dehşetli mi olur, yoksa komik mi olur bilemiyorum. Ben ilah değilim. Yalnızca izin verilen kadar bilebilirim. Ahmet Altan'ın güzel bir denemesi vardı. Ana fikri şöyle bir şeydi: "Bir hançeri kalbe kim sapladıysa ancak o çıkarabilir." Taner'in şarkısında söylediği gibi: Seni unutmak için ne kadar sevişsem de sen başkaydın sevgilim... Saygılarımla...
Altarnatifsiz...satın alınamayan,eczanelerde satılmayan,doktorlarda olmayan,
O yüzden şarkılarda; "sevil de sevme..." demiş bestekar...Sevmek çaresiz dert...
Allah sevilenler merhamet versin...Taş yürekleri birazcık yumuşasın...
Fakat aşkın manifestosunda sevenlerin mesut olmayacağı bariz bir şekilde yazılmış...
sevmek...Ölümden beter artık yürekten tebriklerimle değerli kardeşim
hüzünler şiirlerde kalsın selam saygılarımlasın