Umulmadık bir anda Duyumsayıp ıssız hasretimi Birden bitiverdiniz Kalemimin ucundaki küllerin içinde
Ben kim miyim; Ben, Körfeze düşen ay ışığını umarsızca toplayan kadın.
Ay’ ın ürkek bakışları altında Beyaz yatağımın o en sabırsız sınırında Pürtelaş korkularımı katıverseniz ya Efsunlu yanınıza
İşte o zaman, Sustuğunuz yerde tanıdık geleceğim Teninizdeki usul dalgalara. Siz de hiç çekinmeden kasırgalar koparınız İmbat esintileriyle vurgun yemiş tutsaklığımda.
Siz, siz kimsiniz ki; Bu denli yakın Bu denli tanıdık Ben size Bu denli uzak…
Bilmediğiniz yerlerde Titreyen kırgın nefesimle Üşüyen soluğunuzu öpmek istiyorum
Alev alev sarmaladığında Bir mavi sızı içinizi Uzak sesiniz olmak istiyorum…
Çıkmaz sokakların en tenha yerinde Dudağınıza bıraktığım izden Sizi düşünüp bu denli istemek suçundan Tutuklu kılacaklar bir gün beni
Ve yakamozun yalnızlığı tanıklık edecek yokluğuma.
Çok görmeyip Gamzenize saklasaydınız, Ne olurdu bir tebessümünüzle örtseydiniz üzerimi Bulamazlardıki beni.
Unutmayınız!
Siz giderken benden, Yokluğunuzda tadayım diye Hiç sakınmadan dudak izinizi bıraktınız
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tanıdık Yabancı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tanıdık Yabancı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
resim; çağrışımın ilk seslenişini bırakmış şiire başlamadan fon; sayfaya bırakılan dizelerin akışına hız katmış ve şiire gelecek olursak; özgün ifadelerle süslenmiş, duygu sağanağı ile ıslanmış yüreğin boşalttığı hecelerin dizelere vermiş olduğu çağrışımlar bir harika.....eser baştan aşağıya sürükleyici bir şekilde alıp götürüyor okuyucuyu.....bu güzel eseri bizlere kazandıran ve paylaşan şairi kutlar ve tebrik ederim....saygılarımla....
Bilmediğiniz yerlerde Titreyen kırgın nefesimle Üşüyen soluğunuzu öpmek istiyorum
kırgınlıkları ile bile sefkati büyüten ,dokunmasa bile sarmak isteyen..kadınlara mı özgüdür hep.. genetiğimize binlerce yıldan beri gelen annelik... kargınmış dizeler