Hoşgeldin bebek hoş geldin Sefa geldin Kirli dünyanın güzelliğine Adın Emine olsun senin Olsun ki adın gibi korkusuz ve güvenilir ol dünyada Sakıncasız ve tehlikesiz adınla Tekrar hoş geldin bebek Sefa geldin senin kadar minik dünyamıza Karanlık yarınlarımıza ışıksın belkide Ufukta görünen sevinç Yada... Hiç bitmeyecek mutluluk türküsü Hoş geldin bebek Sefa geldin Iyi insanların teker teker gittiği dünyamıza Ahmet KAYA gibi Kirli sakallı tombul amcanın olmadığı Kemal Sunal gibi İçten güldürmeyen bir dünya burası Ama yinede sen hoş geldin bebek Yalan dünyanın gerçekliğine Sefa geldin Uğur böceklerinin bile uğursuzlaştırıldığı Kirli dünyanın içindeki temiz hayallerimize... Hoş geldin bebek Sefa geldin Gözümüzün görebildiği bütün güzellikler Duyabildiğimiz bütün sevinç çığlıkları Hissedebildiğimiz tüm sevdalar Ve .. Eşlik ettiğimiz bütün mutluluk türküleri Seninle olsun Dudaklarından düşmesin sevgi sözcükleri Gözlerin daima güzellikleri görsün Duy barış türkülerini eşlik et onlara Hoş geldin bebek Sefa geldin Aydınlık yarınlara...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşgeldin Bebek... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşgeldin Bebek... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.