Bölmek isterken o, ben savundum vatanı Ona muhabbet, bana müebbet öyle mi? Şehit düşenden yeğ tuttun bomba atanı Ona muhabbet, bana müebbet öyle mi?
Asker lazım denince koştum hep ön safta Çakı gibi asker oldum tam seksen hafta Tuttuğum hainleri saldınız bir afta Ona muhabbet, bana müebbet öyle mi?
Salmak yetmedi kucak açtınız peşinden Memleket adam(!) gördü alkolik keşinden Korkar oldunuz ölmüş eşkıya leşinden Ona muhabbet, bana müebbet öyle mi?
İstedin terörü bir gecede durdurdun Madem kucaklayacaktın niye vurdurdun? Çok geç anladım, özellikle plan kurdurdun Ona muhabbet, bana müebbet öyle mi?
Bir hiç uğruna toprak oldu kaç gencimiz Bekleyip durdun ki, kırılsın direncimiz Daha sağlamlaştık, artarak bilincimiz Ona muhabbet, bana müebbet öyle mi?
Halil kör değil, ne olduğunun farkında Bu devlet hepimizin, garbında şarkında Hayat dönerken, öğüttü bizi çarkında Ona muhabbet, bana müebbet öyle mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ona Muhabbet, Bana Müebbet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ona Muhabbet, Bana Müebbet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Hocam, şiirinizdeki duygu ve düşüncelerinize bütün yüreğimle katılıyor ve sizi can-ı gönülden kutluyorum.Ahvali nede güzel ifade etmişsiniz.Beni duygulandırdınız. Kaleminize, dilinize sağlık.
böyle barış örneğini asrı sadette yapsaydı peygambberimiz yapardı ama bütün çirkefliğe , zulüme , haksızlığ ramen direndi ve hak davasında muaffak oldu ya siz ey gafiller gökten vahimi geldi benim kardeşimi şehit düşürenleri sen nasıl kucaklarsın bu hak bana ait . yada ben nasıl kucaklarım yazıklar olsunşhsıma çok üzgünüm
duyarlı dostumu tebrik ediyor kocaman yüreği alkışlıyorum saygı ve muhabbetlerimle.
kaleminiz daim olsun üstadım. Kısaca anlatmışsınız şiirinizde gizli açık oyunları. oyunu oynayan değil, oynatanı bilmek gerek. öyle emretti Sam amca, uygulamak bize düştü. Ama uyudu Millet uyutuldu, oyunu fark etmedi bile. Müslümanız ya! Düşünmeye ne gerek. saygılarımla
İstedin terörü bir gecede durdurdun Madem kucaklayacaktın niye vurdurdun? Çok geç anladım, özellikle plan kurdurdun Ona muhabbet, bana müebbet öyle mi?
Bir hiç uğruna toprak oldu kaç gencimiz Bekleyip durdun ki, kırılsın direncimiz Daha sağlamlaştık, artarak bilincimiz Ona muhabbet, bana müebbet öyle mi?
İşte plân bu üstadım.duyğularımıza tercüman oldunuz. Allah razı olsun. Sayğılarımla.