Bir yol varmış Gökkuşağının altından geçen Kim ki geçebildi bu yolu Hayaline erermiş…
Bir zamanlar böyle duymuştum O gün; Nasıl da ümitlenmiş Nasıl da gayretlenmiştim Nasıl olsa bir yolunu bulur, Geçerim o yoldan demiştim…
O günden bu güne Kaç çentik attım çubuğa Kaç günü toplayıp haftalara ekledim Kaç mevsimi yıllara uladım Kaç yaşındayım şimdi bilemesem de Saçlarım ağardı biliyorum
O günden bu güne Pek çok şey değişti Ne ülkeler silindi haritalardan Ne ülkeler çizildi haritalara
Ne krallar devrildi tahtlarından Ne krallar çıktı tahtlarına
Aşılmaz denen dağlar aşıldı Geçilmez denen setler geçildi
Volkanik dağlar ateş mi püskürmedi Kasırgalar mı çıkmadı, silip süpürmedi…
Bir vebal gibi düşmedi Bu hayaller sırtımdan Geçenler olmuş mu dur Ses verseniz ya Yatanlar toprak altından…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gökkuşağının Altında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gökkuşağının Altında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ümit var oldukça geçilir kuşaklardan .Ortak tema her çocuğun yetişkinlik ve yaşlılığında sahi den geçebilen oldu mu ? diyesi gelen bir durum .Ama dileğimiz o ki o köprülerin altından geçerken arkamızdan hayırla yad edilmek.HARİKA BİR ŞİİRDİ
Çok güzel di şiir çocukken hep altından geçmeye çalışırdık biz arkadaşlarımızla gittikçe kırlarda o da giderdi keşke geçebilseydik.ama sanırım geçilmiyor acaba topraga girişmi geçiş ??? kutluyorum hemşerimi saygılarımla.
Gönül sayfama hoş geldiniz Leyla Hanım. Lütfedip yorum yazmakla da onurlandırdınız. Şiire ayrı bir anlam katmanızdan dolayı da en kalbi teşekkürlerimi sunarım.
derinliğine düşünmek gerek.
usta kalem inceden mesaj bırakmıştır özüne.
saygılar üstadım