(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAYAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAYAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DAYAK CENNETTEN NİYE ÇIKMIŞ BİLİYON MU SEN ABİM...
VALLAHİ BEN BİLMİYORUM...
ÇEŞİTLİ YERLERDE DEĞİŞİK SÖYLENTİLER VAR ELBET...
AMA BEN İNSANLARIN DAYAKLA DEĞİL ANCAK EĞİTİMLE BİR YERE GELEBİLECEKLERİNE İNANIRIM...
AMA ŞU SÖZÜ DE SEVERİM...
'nush ile uslanmayani etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanin hakki kotektir''. meali ise ; nasihat ile yola gelmeyeni azarlamalı,azardan anlamayanıda güzel bir dövmeli filan .
DİYECEKSİN DAYAĞI SEVMİYORSUN BİR DE BUNU YAZIYORSUN...EŞEK DEĞİL YA ANLASIN AMA O DA...ANLAMIYORSA YESİN KÖTEĞİ...
Bu dörtlük amacına ulaştı :-) -Dayak cennettemiydi ? -Cennetteyse kovuldu mu, kendi isteğiylemi çıktı? -kendi isteğiyle çıktıysa manyakmı bu cennet gibi bir yerden çıkılır mı ? -kendisi çıktıysa bizi neden göndersin? :)) Soruları çoğaltabiliriz. Inşallah cennete dayaksız mayaksız gireriz. Âmin
ÜSTADIM; DÖRTLÜĞÜNÜZ DİLLERİMİZDE DOLAŞIP DURAN BİR VECİZENİN DÖRTLÜĞÜ DÖKÜLMÜŞ MANALI ŞEKLİ. HEP ÖYLE DERLER ÇOCUKLAR BİR YARAMAZLIK YAPTIĞINDA. KİM BİLİR ONLARI CENNET LAFINI İŞİTİNCE KÖTÜ HUYLARINDAN VEYA YARAMAZLIKLARINDAN VAZGEÇERLER DİYE SÖYLENİR DURUR.GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
Vezir olup dayak atan mı olmalı yoksa dayak yiyip cennete giden mi? Ama sanırım en doğrusu hem vezir olmak hem de cennete gitmek..Emel bu olmalı..Dünya için dünya, ahiret için ahiret...İkisini de ihmal etmeden.
Sami hocam haklısın. Ikisi birden olmayacaksa fani dünyada dayak yeyip ebedi kalmak üzere cennete gitmek daha iyi olur bence :-)) En iyisi inşallah dayaksız köteksiz gireriz cennete
Değerli kardeşim.Çok güzel bir dörtlüktü.İnsan dediğin gibi cennete gideceğini bilse dediğin gibi dayak da yer,işkencede çeker.İlk Müslümanlar neler çekti.Bilali Habeş koca kayanın altıda kaldı saatlerce Allah sesleri ile inleyerek.Peygamberimizin dişi kırıldı ,yaralandı.Diğer sahabe ve inananlar neler çektiler.Derin anlamı olan bir dörtlüktü.Hakkında neler yazılmazki.Çok güzeldi.Puanım tam .Selamlar.
Cennet Dipsiz kuyunun karanlığında keşfettim cenneti, Ölümü hissettim o an Duygularım ve düşüncelerim ise zaten ölmüştü. Gün aydınlanıyor gecenin sessizliği kayboluyordu, Yıldızlar denizin derinliklerine saklanmışlardı. Ay ise çıplak kalmış beni seyrediyordu Ben ise üşüyen ellerimi avuştururken Sarma sigaram elimde Ağrıyan vücudumu yıpratmaya devam ediyordum Sahilde bir balıkçı motoru ağlarını toplarken Gözyaşlarım suyun berraklığında kayboluyordu Kayboluyorlardı acımasızca. Ben ise onu düşünüyordum sadece onu, Dost bildiğim o bilinmeyen insanı Sözüm sana dostum Sen bir ölü ben bir ölü Ama aynı mezarda, aynı tabutta Sonsuza dek Dipsiz kuyunun karanlığında keşfettiğim cennete dek. Elimizde sönmüş birer mumla Cennetin kapısında yollarımız zaten ayrılacak istemesek de Çünkü sen kalbinde cennetin anahtarını taşımıyorsun...
selamlar gardaşım :) beni işkence amiri yapsınlar bir dayak atayım :) bak o zaman dayak cennetten mi çıkmış görürsün cennetti de dayagı istemiyorum diyeceğinden eminim saygılarımla
yüreğine sağlık çok güzeldi de fecede bir şey yazdım Yusuf ağabey beni işkence amiri yapacak lar daygı ye bakalım ceneten öi çıkmış yoksa dayagıda istemiyorum cenneti demi dersin gardaşım:)