Vuslatın arzusuyla, Aşk narında yanarken, Görmez ki hiç gözlerim, SEN den başka uzağı!… Ah şu sarhoş gönlümde, kırdığım kadehlerin, Sorsan da söyleyemem, unuttum sayısını!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTTUM SAYISINI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTTUM SAYISINI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vuslatın arzusuyla, Aşk narında yanarken, Görmez ki hiç gözlerim, SEN den başka uzağı!… Ah şu sarhoş gönlümde, kırdığım kadehlerin, Sorsan da söyleyemem, unuttum sayısını!...
Gülsüm GÜLMEZ
Kısa ama özdü........... Beğeni ile okudum yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın _____________________________________Saygılar
Vuslatın arzusuyla, Aşk narında yanarken, Görmez ki hiç gözlerim, SEN den başka uzağı!… Ah şu sarhoş gönlümde, kırdığım kadehlerin, Sorsan da söyleyemem, unuttum sayısını!... sevgili kardeşim sizi görmek mutluluk verdi .değerli kalemini anlamlı akıcı şiirini tebrik ederim.
UNUTTUM SAYISINI
Vuslatın arzusuyla, Aşk narında yanarken,
Görmez ki hiç gözlerim, SEN den başka uzağı!…
Ah şu sarhoş gönlümde, kırdığım kadehlerin,
Sorsan da söyleyemem, unuttum sayısını!...
Gülsüm GÜLMEZ
Kısa ama özdü...........
Beğeni ile okudum yüreğine kalemine sağlık
Yüreğin susmasın
_____________________________________Saygılar