Huzur dolu anlara muhtaç iken yaşamda Yasakları çiğnemiş asileşen yanları, Bir dikişte haramı içtikleri akşamda Vampir gibi emmişti, demek şeytan kanları
Nefsin dizginlerini akıntıya bırakıp Nerede durur diye arkasından bakarlar Başka yol yokmuş gibi yanlış nehire akıp Peşinden, ağıtların nicesini yakarlar
Haddi aşsa da güven, henüz tutarken dizler Bir yelle ecel gelir kimden ne kalır geri Bir daha açılır mı kapanmış ise gözler Tasavvur etmek ne zor, güneş doğmayan yeri
Boyunda onca vebal makbere nasıl sığar Ve nasıl kavrulmaz iç, nârı gösteren yönde Geceden daha gece kabre nasıl nur yağar Mümkün mü, en bi-çare oldukları o günde.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_EN Bİ-ÇARE_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_EN Bİ-ÇARE_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boyunda onca vebal makbere nasıl sığar Ve nasıl kavrulmaz iç, nârı gösteren yönde Geceden daha gece kabre nasıl nur yağar Mümkün mü, en bi-çare oldukları o günde.....
Haddi aşsa da güven, henüz tutarken dizler Bir yelle ecel gelir kimden ne kalır geri Bir daha açılır mı kapanmış ise gözler Tasavvur etmek ne zor, güneş doğmayan yeri..
Evet tasavvur etmek çok zor güneş doğmayan yeri güneşimizi kendimiz götürürüz inş. çok anlamalı manidar düşündüren haklı dizeler tebrikler başarıların daim olsun canım.
Haddi aşsa da güven, henüz tutarken dizler Bir yelle ecel gelir kimden ne kalır geri Bir daha açılır mı kapanmış ise gözler Tasavvur etmek ne zor güneş doğmayan yeri
Sanki hiç ölmeyeceğiz değil mi.Kimse ölümü kendine yakıştıramıyor...Hatta dediğiniz gibi güneş doğmayan bir yer tasavvura sığmıyor...Elinize yüreğineze sağlık .Selam ve saygılarımla.
Ve nasıl kavrulmaz iç, nârı gösteren yönde
Geceden daha gece kabre nasıl nur yağar
Mümkün mü, en bi-çare oldukları o günde.....
..............................................................Rabbim kimseyi çaresiz bırakmasın inşallah saygılar selamlar efendim....