Öyle bir insan olmalıyım ki; Tıpkı bende ki sen gibi, bir kabus gibi... Gözlerinin ta içine bakmalıyım, Ve ben de yalan söyliyebilmeliyim Seni seviyorum derken; Sözlerim yalan kokmalı Aslında sevgi değil kin kokmalı TIPKI SENİN SENİN SÖZLERİN TIPKI SENİN YEMİNLERİN GİBİ YARİM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YaLan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YaLan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sitem koksada yazdıklarınız sonunun "Yarim" diye bitmiş olması garip geldi.. "TIPKI SENİN YEMİNLERİN GİBİ YARİM..." hem kısa hemde özverisiz düşlerin yada rüyaların gerçek olmasını dilerdim. yazdıklarınızı şiir tadında okumak daha güzel olurdu. sitem olarak değil...
teşekkür ederim yorumlarınız için...Rifocin zaten onun gibi olamam yalancılık büyük ve kötü bir meslektir ben o kadar yüksekten uçamam...O meslektekiler için alçakta olan DOĞRULARDAN yanayım ;)
Herkez yalan söyleyemez,ayrı bir sanattır yalan. Yüzünüz kızarır,dudaklarınız titrer,bakışlarınız kaçar. Yani ikiyüzlülük ister.Çok güzel bir şiirdi.Yüreğinize sağlık. Selamlar...
bırakın allah aşkına sancılı yüreğe cemre düşmüşken hazana yer verişiniz niye güzel çalışmanızı kutlar kaleminizin kavi olmasını dilerim ateşte açan çiçeklerden selamlar
YALAN OLDUMU BAKIŞLAR
ONUN DEVAMIDIR AĞIZDAN ÇIKAN SÖZLER....