Bir yıl nedir sence ? 365 günün her saatine, dakikasına sığdırılmış gözyaşları, acı, yalnızlık, özlem keder başa çıkamadığın anlar da, keyfe keder varlığına sinirlenmek mi ?
Ve agresif bir ruhu koluna takıp serseri mayın misali nerede patlayacağını bilememek mi ?
Her geceuyku diye daldığın zindan saatler de başımı koyduğum yastık dan, senin omuzun değil diye nefret etmek mi ? cansız yastığa saçma bir hırsla sırf canı yansın diye sıkı sıkı sarılmak mı sevgiyle değil, sen gibi değil öfkeyle kimsesizliğin hançeriyle kurban edilmiş gibi !
Ben öpmeye değil, sevmeye çevirdim sana yolumu, dediğin günlere lanetler okumak mı soluksuz kalırcasına içten.
Aşkı mısra mısra güvercin ayaklarına bağlayıp azad etmek mi peşi sıra nem kokan gözlerle dualara sığınmak mı uç güvercinim bakma bana sen uç ona diyebilmeyi istemek mi ?
Hevesi hedefi vuslatı sen bilerek döküldün dudaklarımın araf terlerinden omuzun hala benim mi hıçkırıklarına berdel mi ayrılık yılı .
Yabancı kaldırımlara düşmem ben dalga olup çarpayım, kıyıların da kıvrılıp kırılıp kaybolayım dediği için küfürleri kalbime gömmek mi bir yıl ? yakışmıyor sana delüüü diye kendi kendimi azarlamak mı sonrasında aklımın zoru ne bilmiyorum diye saçmaladığım günleri sevmek mi ?
son çırpınışımla sana geldim dayanamadım. gitme diyen gözlerine yenik ellerinin, açtığı kapıdan istemiyorum dur gururum diye diye ben geçtim aşkımın ayak izlerine kızarak bin yılı bir yılda harcadım kızgınım kırgınım hala sana
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bin Yıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bin Yıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.