Bir ben kaldım benimle, sevgiye revan olan Su bile kirlenirken, oynaştığı çamurla Ulvi bir sevda idi, akıp gönlüme dolan Hemhal olup yürürken, özümde ki hamurla Bilmem bahar gelir mi? tene değen yağmurla.
Gönülde taşımalı, can dediğin aşığı Hükmetmesin ruhlara, kapkaranlık geceler Kılavuz eyle yola, sevgi denen ışığı Gıpta edip bakmalı, can aşığı niceler Çağlayan sevda yazsın, şiir olan heceler.
Yaban bağının gülü, eylemem başım tacı Beden uzakta olsa, sende olsun kalp gözü Sahip olmak var iken, olmamalı kiracı Hakikat şerbetiyle, yoğrulmalı can özü İki cihan ant olsun, dilden düşen her sözü.
Daldan dala uçarsa, kanadı kırık serçe Bahara ulaşamaz, zemheride ki kışlar İşi işten geçirir, kuzgundan gelen pençe Gönül coğrafyasından, uçup giderken kuşlar Gidenin ardı sıra, bakıp kalır bakışlar.
HARİKA YORUMUYLA ŞİİRİME CAN VEREN SAYGIDEĞER DOST SEVDALİNKO HANIMEFENDİYE SONSUZ ŞÜKRANLARIMI ARZ EDİYORUM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Su bile kirlenirken oynaştığı çamurla şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Su bile kirlenirken oynaştığı çamurla şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çöl güneşi kurutur, aşkla yanan dudağı Bir can içinde ahu, yanar yanar kavrulur Yeşeren fidan kurur, kesersen kol budağı Yel vurduysa bir kere, yaprak düşer savrulur Yaralıysa bir yürek bilmem nasıl yol bulur..../ŞİİRLERİN ŞAİRİ....18.11.2013(ELİF KESKİN KARABULUT)
Şiir fon ve yorum mükemmeldi severek okudum, her iki usta yüreği ayakta alkışlıyorum Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın ___________________________________________Saygılar
Yaban bağının gülü, eylemem başım tacı Beden uzakta olsa, sende olsun kalp gözü Sahip olmak var iken, olmamalı kiracı Hakikat şerbetiyle, yoğrulmalı can özü İki cihan ant olsun, dilden düşen her sözü.
Daldan dala uçarsa, kanadı kırık serçe Bahara ulaşamaz, zemheride ki kışlar İşi işten geçirir, kuzgundan gelen pençe Gönül coğrafyasından, uçup giderken kuşlar Gidenin ardı sıra, bakıp kalır bakışlar.
Güzel bir yorum ve dizeler tebrik ediyorum selamlar..............
Gidenin arkasından baka kalan bakışların yüreği ne kadar büyük bir ateşle yaktığını ben çok iyi bilirim değerli kalem Aci verdi ama çok güzeldi şiir kutlarım sizi