(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......ZEMHERİ AYAZINDA....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......ZEMHERİ AYAZINDA....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiliye en içten duygularla yazılmış çok güzel bir davetti canım, hem beğenerek okudum hem de Seda'nın sesinden keyifle dinledim bilmem kaç kez hatırlamıyorum ve her dinleyişimde çok etkilendim dizelerden...
O zaman ben olsaydım bu şiirin muhatabı hiç tereddüt etmeden evet derdim sana ve şimdi tek muhatap ben olduğum için ömrümün yettiğince sonsuza kadar evet diyorum sana canımın içi...
Seda'mın sesine ve yüreğine sağlık diyor yüreğinden öpüyorum...
Yüzünden gülücüklerin, yüreğinden sevgin hiç eksik olmasın, seni seviyorum gözümün nuru...
ne güzel dizelerdi. ne güzel dilekler.çok ama çok beğendim yüreğinize sağlık vede kaleminize.çok kutluyorum.yorumu ile bu güzel şiire başka bir tat veren sevdalinko kardeşimide ayrıca kutluyorum.selam ve saygılarımla..
çok teşekkür ediyorum üstadım, gönül sayfama hoşgeldiniz, bu değerli yorumunuzdan gurur duydum , sizinde o sevgi dolu yüreğiniz dert görmesin,selamlar, saygılar...
Size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum, Gönül sayfama sefalar getirdiniz , ayrıca katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ediyorum, sevgi dolu yüreğinizin sesi ve sevgisi hiç eksilmesin...