(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......HATIRA KALSINLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......HATIRA KALSINLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba , hem Ankaraya hem sayfama hoşgeldiniz... Güzel yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim... Hepimiz zaman, zaman bunalırız ve rahatlama ihtiyacı hissederiz doğal olarak ; ne kadar başarılı oluruz bilmem ama yinede denemek lazım ... saygılarım ve hürmetlerimle...
Al dertlerini, sıkıntılarını getir bana anlat canım, ben olurum senin karanlık sokakların, kuytulukların...
Üzülme sen, ben üzülürüm ikimizin yerine, yaş değmesin o kahve gözlerine, ben ağlarım ikimizin yerine...
Oku sen şiirlerini istediğin gibi, istediğin yerde, nasıl olsa seher yeli getirir bana onları ve ben de senden gelen bu hatıraları yüreğimin en ücra köşesinde saklarım sonsuza dek...
Bu duygu yüklü şiirini hak ettiği yerde görmek beni çok onurlandırdı, seninle gurur duyuyorum, sevda yürekli sevdiğim...
Alsam dertlerimi, Sıkıntılarımı yanıma, Geç vakitte çıksam, Bomboş sokaklara…
Döksem hepsini kuytuluklara, Hiç kimseler görmeden…
Tüy gibi hafiflesem…
Sonra da; Şiirler söylesem, Karanlıklara, Boş sokaklara, Sabaha dek…
Seher yeli ile konuşsam, Belki de iletirler hepsini, Bir hatıra kalsınlar, Benden sana…
Selami ŞAKACI 01.12.2013
Kutluyorum usta kalemi bazen her kes yalnız kalıp kendisiyle dertleşmek ister Bazen haykırmak ister boşluğa............. Güzeldi anlatım ve yorum Kutluyorum............... Selamlar
Bazen insan hem yalnızlığıyla,hem dertleriyle, hem'de kendisiyle yüzleşmeli , haykırmalı kimseyi rahatsız etmeden , rahatlamalı... Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim üstadım... Saygılarım ve hürmetlerimle...
Şairin biri kekeçmiş, bunu kendisine bir ayıp görür gitmediği Pskyatri kalmazmış....işini bilen bir doktor buna demişki sen pılını pırtını topla bir senelik yiyecek içeceyini al yanına vur git dağlara...orda başla her kayayı bir insan farzet ve başla konuşmaya..şiirler oku, nutuk çek bak bir gün senin bu peltekliğin geçecek, Şair denileni yapmış ve adını en büyük edebiyatcıların yanına yazdırabilmiştir...bende her şiirimde yazarım her başım sıkışsa gece saat 03 ve ben bir yılan sessizliği ile denizin en kuytu yerine gider ...dertlerimi başlarım sıralamaya...dökerim içimi bilmiyorum sen belkide betimleme usulu yazdın bu şiirini başladın karanlıklara şiir okumaya ama karanlıklara aydınlığı getirecek sözlerinde biraz eksiklik olmasaydı ben ne ki günün şiiri yılın şiiri derdim...Saygı sevgimi unutmadan Kadir Haktan TÜRKELİ
Üstadım öncelikle sayfama hoşgeldin, güzel yorumundan onur duydum teşekkür ederim.. Hepimizin mutlaka eksiklikleri,yanlışları oluyor ben daima yapıcı eleştiriden yanayım ve bundan gocunmam, siz benden daha tecrübelisiniz, mutlaka bildiğiniz, bizim bilmediklerimiz vardır rica etsem eksiklerimizide belirtirseniz bi sonrakinde aynı hataya düşmeyelim ; saygılar sunarım...
Evet zaten hep öyle yaparız dertleri, kederleri çığ gibi büyütürüz içimizde, kimse görmesin diye üstünü sahte gülücüklerle örteriz, bulsak bir dert yoldaşı ve içimizi döküp hafiflesek işte o zaman bir kuş kadar özgür olur yürek