Şimdi sen yoksun Herşey suspus olmuş Yıldızlar kadar yanlızım Kaldırımlar kadar öksüz
Saksıdaki çiçekler bile boyun eğmiş ayrılığa nefesim daralıyor duvarlar üstüme üstüme geliyor
Sensiz geçen her bir gün için bu geceyi hep seni yaşayacağım Kalemle yazılır bilirsin şiirler Ama ben Ama ben sana gözyaşlarımla yazacağım.
Sana yazdığım şarkıyı sazımdan söker giderim diyor ahmet bende sana dair şirlerimi yakıp gidiyorum bu gece
Udlar taksim geçiyor yanlızlığa tüm besteler ayrılığa çalıyor bu gece Kemanlar aglaşır bağlamamın tellerinde sen diye inler her nağme
Şimdi hangi söz çare olur Hangi tebessüm güldürür yüzümü Hangi türkü serinletir kor yüreğimi Her zaman içtiğim bu meret dahi, öksürtüyor bu gece Dünya ters düz olmuş herşey senin ekseninde Sensizlik Bu kadarmı zor be bu kadarmı zor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonsuz Uykular Sevdam... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonsuz Uykular Sevdam... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi hangi söz çare olur Hangi tebessüm güldürür yüzümü Hangi türkü serinletir kor yüreğimi Her zaman içtiğim bu meret dahi, öksürtüyor bu gece Dünya ters düz olmuş herşey senin ekseninde Sensizlik Bu kadarmı zor be bu kadarmı zor...
Mükemmeldi şiir fon ve yorum Kutluyorum usta kalemleri haz aldım okurken ve dinlerken Her iki yüreği selamlayarak veda ediyorum ______________________________________________Selamlar dost
Vakit geldi
Vakit ayrılık
Vakit aşkın eceli
Sonsuz uykular sevdam
Sonsuz uykular
şiire yoruma tebrıklerimle......................................................................................................