(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VİCDAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VİCDAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan fihristi gibiydi Okunup ta öğrenilebilirdi, Bir insanın görünmeyen iç yüzü ? Sanki yaşam aynası gibiydi, Bakınca anladım kendimi. Okuyanların başına olsun Darısı da tabi ki... Herkes öğrensin, Onu okuyunca dikkatli dikkatli Kendi gerçeğini !!!...
Az kazmalayıp, Çok derin kazmaya benzer Bu tür fikirler ! Yalnız onlar en altlar da Asla çürümezler Bilakis bilenirler ! En çok gençlere lazım olur, O gibi altın sözler, Altın tecrübeler...
çok güzeldi anlatım vicdanın sesini dinlemiş sin biraz.. Allah herkesi vicdanıyla baş başa bırakmış zaten , olanın derdi yokta olmayan neyler bilemem.. yüreğine sağlık ...
Vicdan için insanın içindeki hakimdir diyebiliriz.Tövbe insanın kendi kendini hesaba çekip derin bir öz eleştiriden sonra hatalarını anlaması, bununla da kalmayıp o hatalara tekrar dönmemesidir.Ama tövbe kapısı her zaman açıktır, yani en büyük ümit kaynağıdır.
Vicdan denen hakimin verdiği hüküme boyun eğip tövbe edenlerden eylesin Yaradan bizi.Selam ve saygılarımla .