NE OLUR UYAN ATA'M
Kimler geldi, kimler geçti dünyadan
Emsalin belirmedi görünmez ufuklardan Uyuyanlar bir türlü uyanmıyor uykudan Sana ihtiyacımız var, ne olur uyan Ata’m Göklerde yağmurlar yok, lakin bulutlar kara Gün gün çoğalıyor, azalmaz yürek yara Senin ilkelerin örnek olsun cihana Seni arıyoruz, ne olur uyan Ata’m Anlatmak yetmiyor, her zaman kalplerdesin Yıllar sonrasını önemle gösteren bir tek sendin Bugünleri bizlere çok önce resmetmiştin Seni bulamadık, ne olur uyan Ata’m Gaflet uykusu sarmış paslanmış yürekleri Görünmüyor önümüz, dağıtmıyor sisleri Bunlara meydan veren duyarsız öteleri Seni özlüyoruz, ne olur uyan Ata’m HAZAN |
Onun Allah vergizi eşsiz akıl ve cesur eylemleriyle Türk milletine sunduğu devrimlerine en fazla ihtiacımız olduğu bir zamanda 57 yaş gibi çok genç bir yaşında, kaybedişimiz, TÜRK MİLLETİ olarak en büyük kaybımız ve şanssızlığımızdır.
Yaptığı devrimler, bıraktığı noktadaki gibi dahi elimizde kalsaydı, bu gün içnde bulunduğumuz son derece kötü ve olumsuz durumları yaşamazdık.
Ne yazık ki onun kurduğu CUMHURİYETTEN nemalanıp ikbal ve makam sahibi olmuş aydın bir çok insanımız da onun kanı ve canı pahasına yapıp TÜRK HALKINA geliştirilip büyütülmek üzere bıraktığı kurumsal, toplumsal, eyitsel devrimlerine gerektiği gibi sahip çıkmamış, onları kötü niyetlilerin saldırılarından, yıkıp yok etmelerinden koruyamamışlardır.
Oysa herkes bu ülke ve coğrafya dediğimiz muhteşem büyüklükteki geminin içindedir. Onun batışı, herkesin yokoluşu demektir. Bunu nasıl göremez... gördükleri halde tedbir alıp saldırganlara nasıl-niçin karşı koymazlar TÜRK aydını ve insanları.
Bu gün sadece acı duymuyoruz.... batışla birlikte ödenecek faturanın büyüklüğünü de düşünüyoruz, ATATÜRK gibi bir lidereimizin olmayışından dalayı.
Çünkü meydana gelen toplumsal yıkıntı her gün biraz daha büyüyerek boyut kazanıyor. Bu nedenle toplum büyük faturalar ödemek sürecine sokulmak isteniyor. Bu korkunç olumsuzlukların herkes tarafından görülüp, cesurca karşı çıkılması ve önlenmesi gerekirdi.
Güzel ve çok anlamlı şiirinizin yansımalrından ziyadesiyle etkilendim, duyduğunuz hüznü ben de misliyle issettim.
Çokça saygımla esenlik ve mutluluk dileklerimle kutlayıp selamlıyorum, değerli dost şairim HAZAN hanım sizi. Kemal Polat