Zamana yenik düşermiş zamanla insan, saçlar beyazlar, alında derin çizgiler, dizler bedeni taşımakta zorlanır, ten buruşur, velhasıl zamana yenik düşmenin göstergesidir tüm bunlar, dünya fani, iki kapı var, Bir giriş,bir çıkış, arada kalan zamana ömür diyorlar, ölümü tüm canlılar elbet bir gün tadacak. Bir hoş seda bırakmak en güzel anı belkide dünyada. zamana yenik düşer insan zamanla. Kin ve nefretten uzak durmalı insan zamanla, hayat fani ölüm gerçek, kim ne zaman ölecek bilinmez, kırmamak lazım kimsenin kalbini zamanla, Zamana yenik düşermiş insan zamanla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zamana Yenik Düşer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zamana Yenik Düşer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kin ve nefretten uzak durmalı insan zamanla, hayat fani ölüm gerçek, kim ne zaman ölecek bilinmez, kırmamak lazım kimsenin kalbini zamanla, Zamana yenik düşermiş insan zamanla.
Zamana yenik düşmemek mümkün olsa keşke ne yazık ki hiç birimiz bunu yapamıyoruz,hangimiz ölümü çok yakınımızda düşünerek yaşıyoruz ki oysa hepimiz,herkes beş dakika sonra ölecekmiş ve bunu biliyormuşuz gibi yaşasaydık,dünya ne güzel olurdu,yaşanılası,güllük,gülüstanlık...Anlamlımve güzel mesajlar veren bir şiirdi,beğenerek okudum,kutluyorum sizi...
hayat fani ölüm gerçek, kim ne zaman ölecek bilinmez, kırmamak lazım kimsenin kalbini zamanla, Zamana yenik düşermiş insan zamanla.
kEŞKE HEPİMİZ BU GERÇEĞİ AKLIMIZDAN HİÇ ÇIKARTMADAN DOSTÇA KARDEÇE EL ELE YÜREK YÜREĞE YAŞABİLSEK,HAKLISINIZ DEĞERLİ DOST YÜREK DUYGULARINIZA SAĞLIK SAYGIMLA.
Zamana yenik düşermiş zamanla insan, saçlar beyazlar, alında derin çizgiler, dizler bedeni taşımakta zorlanır, ten buruşur, velhasıl zamana yenik düşmenin göstergesidir tüm bunlar, dünya fani, iki kapı var, Bir giriş,bir çıkış, arada kalan zamana ömür diyorlar, ölümü tüm canlılar elbet bir gün tadacak. Bir hoş seda bırakmak en güzel anı belkide dünyada. zamana yenik düşer insan zamanla. Kin ve nefretten uzak durmalı insan zamanla, hayat fani ölüm gerçek, kim ne zaman ölecek bilinmez, kırmamak lazım kimsenin kalbini zamanla, Zamana yenik düşermiş insan zamanla.
cY. 6 Kasım 2013 Uludere.
İnsan tabiki fani dünya dahi fani onunda sonu var, insan gibi yaşayıp yüz akıyla gidebilenlere ne mutlu şiiriniz anlamlı ve güzeldi kutluyorum şairi Yunus diyarından selamlar.
Teşekkürler hocam. Sağ olun. Resim bulunduğum bölgede çekildi(ben çektim) Kim bilir o batan güneşin ardından doğacak gecede ne hayallerimiz bulutlara karışacak!!!!!
Yapıcı, yönlendirici yorumunuz için teşekkürler. İnanın devamını bekliyorum. Haklısınız düz yazı gibi ama ne bileyim bu tarz yazmaktan kendimi alıkoyamıyorum. Diğer şiirlerime de göz atmanızı bekler teşekkürlerimi yinelerim
hayat fani ölüm gerçek,
kim ne zaman ölecek bilinmez,
kırmamak lazım kimsenin kalbini zamanla,
Zamana yenik düşermiş insan zamanla.
Zamana yenik düşmemek mümkün olsa keşke ne yazık ki hiç birimiz bunu yapamıyoruz,hangimiz ölümü çok yakınımızda düşünerek yaşıyoruz ki oysa hepimiz,herkes beş dakika sonra ölecekmiş ve bunu biliyormuşuz gibi yaşasaydık,dünya ne güzel olurdu,yaşanılası,güllük,gülüstanlık...Anlamlımve güzel mesajlar veren bir şiirdi,beğenerek okudum,kutluyorum sizi...