(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNÜŞ YOLU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNÜŞ YOLU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel dizeler okudum ve açıkçası bu güzel şiire hiçbir yorum yapılmayışı benim dikkatimi çekti.zira ben çokk beğendim,yüreğinize kaleminize sağlık üstadım.saygı ve selamlarımla...
Merhabalar Bahar hanım, beğeniniz için çok teşekkür ediyorum. Fakat sorunuz da askıda kalmaması amacıyla neden yorum yapılmıyor belirtmek isterim. Şair ve şiir tanımı işin ehli tarafından kesin ve net bir şekilde açıklanmıştır. Kaldı ki bana göre şairin bir de edep ve ahlaki yönü olmalı. dili yedi geldiğinde kılıç gibi keskin, yeri geldiğinde gül yaprağı kadar zarif olmalı. Bu bağlamda hiç dikkatinizi çekti mi bir erkek şairimiz size ve ya herhangi bir bayan arkadaşımıza olumsuz eleştiri ve ya doğruyu gösterme adına telkinlerde bulunsun? Doğrusu ben görmedim. Kaldı ki birbirlerine de yapmazlar! Şairlik bu değildir. Eğer birileri benim alanıma girip şairim diyorsa şairliğin hakkını vermeli yani omurgalı olmalı! Ne var ki tercihler eril ve ya dişil açıdan değerlendirildiği için varsın bu zihniyetin mensupları yorum yapmasınlar. Ah bir de; "iki devrik cümle kullanarak birkaç satır yazmayla şair olunmuyor. Saygılar başarılar.