Yusuf’un çehresinden düşen Ay parçası o nûru Resmine iliştirdiğin gün, Sarmaşık gibi Kirpiğime dolanırken saçlarım Külliyen Züleyha’yı andırmıştı duruşum Ve hiç gitmez sanmıştım Gözlerimden asılan Yedi renkli ebemkuşağım
Mübalağa sanatına İlk kez teşrif buyurmamışken o gün Nârının minberinde Serapla eyleşirken yüreğim Her dem, tazelenen yarasına rağmen Canımın diline sus payı sürülünce Sessiz bir telaş içersindeydi İçten içe haykırışım
Ki kırıldım Son umudum, gururuma sığındım
Adamım… Aldanmadım diyordum Ben kanmadım Mukallit bir hal takınıp Sadece gider gibi yaptım… S/aklandım Bazen kaçtım Kaçtığım kadar yakalandım Yakalandığım kere sobelendim Kül oldum dağıldım Güzdeki yaprak gibi savruldum. Düştüm –acıdım yine doğruldum Toplandım Yine ben oldum.
Yokluğunu Zamansız gelen güze yordum Yorgunum Matem havası kadar durgunum Kolay değil Can evimden vuruldum Suskunum....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_ADAMIM_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_ADAMIM_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adamım… Aldanmadım diyordum Ben kanmadım Mukallit bir hal takınıp Ben de gider gibi yaptım… S/aklandım Bazen kaçtım Kaçtığım kadar yakalandım Yakalandığım kere sobelendim Kül oldum dağıldım Güzdeki yaprak gibi savruldum. Düştüm –acıdım yine doğruldum Toplandım Yine ben oldum.
Yokluğunu Zamansız gelen güze yordum Yorgunum Matem havası kadar durgunum Kolay değil Can evimden vuruldum Suskunum....
Ah Necla'm inanki şu kımıldayamayan parmaklarım bu şiiri okuyunca yaz dedi...
Neresinden başlanır ki...Görsellik mi ? Başlık mı ? Canı yakan ve yokluğun tavanında tavanını aksettiren hatta finalle bana koca bir ah çektiren söz mü?
Mübalasız şiirdi işte...eni konu duygusuyla mükemmeldi
Güne başlamak için bol kepçe alınası...
sevgilerimle kal canım
kutluyorum
CANIMMM HARİKA BİR SES OLMUŞŞ SEVDALİNKO tarafından 11/6/2013 9:52:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
SEVDALİNKO tarafından 11/6/2013 5:28:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yokluğunu Zamansız gelen güze yordum Yorgunum Matem havası kadar durgunum Kolay değil Can evimden vuruldum Suskunum....
....................................Sanki sonunda şiirin tamamını özetlemişsiniz yine güzel dizelerle doyurdun şiire yürekleri kalemine yüreyine sağlık saygıyla selam dua bırakdım...