Şairlik adına Ahkâm keserken sayfalarda Yaşasın dedi yaşasın!.. İçimizdeki şahlanan canavar, Üstelik, bir de medeniyeti dişledik Sloganlar atıp tuttuk Ne varsa, Hür düşünen kalemde var dedik.
Birdenbire Hiç olmadığımız kadar açıldık saçıldık Ar tesettürünü gereksiz saydık Ve hatta hiç anımsamadık, Âmâ gönlümüzle Herkese afişe ederken mahremimizi.
Sinsice dibini boyladık Kibrimizden Önümüzdeki hendeği fark etmedik, Yine de Kaf Dağı’ndan inmedi burnumuz Halbuki kulak vermeliydik Ağıtlar yakan ağlamaklı dizelere….
Neticede On sekiz yaş üstü kelimelerden oluşan Uygunsuz cümlelerin alt alta dizilip Şiir niyetine kaale alınmasından Ve akabinde manasızlığa akıl yürütmekten Ziyadesiyle müteessir Ve bir o kadar da sefilim.
Ki… Ölsem aklıma gelmezdi Şiirle alâkadar olmadan önce Sövgüyle de asla bağdaşmayan dilimin Hissiyatımı anlatmaya, Yirmi dokuz harfin Bu denli yetersiz geleceğini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_ALENİYET_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_ALENİYET_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sinsice dibini boyladık Kibrimizden Önümüzdeki hendeği fark etmedik, Yine de Kaf Dağı’ndan inmedi burnumuz Halbuki kulak vermeliydik Ağıtlar yakan ağlamaklı dizelere….
Neticede On sekiz yaş üstü kelimelerden oluşan Uygunsuz cümlelerin alt alta dizilip Şiir niyetine kaale alınmasından Ve akabinde manasızlığa akıl yürütmekten Ziyadesiyle müteessir Ve bir o kadar da sefilim.
Ki… Ölsem aklıma gelmezdi Şiirle alâkadar olmadan önce Sövgüyle de asla bağdaşmayan dilimin Hissiyatımı anlatmaya, Yirmi dokuz harfin Bu denli yetersiz geleceğini.
Bırak herkes bildiği yoldan gitsin. Ayıp diyeceğimiz söcüklerin şiire girmesine ben de karşıyım. Geçen gün hiç okumadığım biri rumuza tesadüfen girdim, yönetime şikâyet edesim geldi. Herhalde başkaları da görmüştür diyerek, boşverdim.
Sana ve şiir diline hayranım. Gerçekten de edep her zaman ön plânda. Ben de edep sınırlarını aşmam, aşamam.
Ki… Ölsem aklıma gelmezdi Şiirle alâkadar olmadan önce Sövgüyle de asla bağdaşmayan dilimin Hissiyatımı anlatmaya, Yirmi dokuz harfin Bu denli yetersiz geleceğini.
sanat artık sanatsal değeri olan, nesillere miras kalan, içinde ders saklı olan değil. sanat artık tez zamanda maddi getirisi olan, yatağa girince borsası artan bir olgu. bakın adı show_men olan ya da bir şarkıyı yatak odalarında yorumlayıp bu gün sahnelerde olanlara. yada sahneler de olup da belden aşağı konuşmaları yaptığında kendilerini dünyanın en zeki ve en komik insanı sayanlara. isim isim çıkarmaya gerek var mı var ise eğer yazalım. bütün ömrünü 10 kelimeyle geçiren Hülya Avşar, ibrahim tatlıses ve onun akranlarına bakın. Ya da Türkiyenin para basan adamı olan Cem yılmaza bakın. Her biri bel altı gündemlerle piyasa yapmıyorlar mı. Şiir bunları sorgulatıyor. daha çok şey var. lakin zaten Nüs gerekeni kısa cümlelerle , kitap dolusu yazmış. saygılar...
Sizinle hemfikir olmakla birlikte, bu düşüncelerinizi '' şiir '' değil de yazı olarak kaleme almanızı dilerdim. '' Şiiriniz ''in dili, şiirsellikten uzak. En azından ben böyle düşünüyorum. Çok daha iyisini yazacak bir kalemsiniz.
Niliyorum, şiir dilinden uzak olduğunu. Ancak nesir olarak yazsa idim az kişi okuyacaktı, siz de bilirsiniz ki nesirler az okunuyor. Amacım, daha çok kişinin okumasını sağlamaktı. teşekkkürler...
Kızmak değil aslında... Yalnız bana mı denk geliyor acaba, artık elimi attığım çok şiir belden aşağı vuruyor. Bu durumu KINIYORUM. Kaldı ki sitede yaş sınırlaması yok, her yaştan kesim bulunuyor. :(
İnsanın ruhuna hitap etmeyen, iyi hâline güzellikler katmayan söze ne demeli ki? Şiir yazdım diye hezeyanlarını dökenler... hissiyatımı dizelere döküyorum diye ahlâk seviyesini sayfalara boca edenler... bir de alkış ve övgü almıyorlar mı? Kökünü edepten alan edebiyat adına, şiir adına onlara hangi tür cevap verileceğini son kısımda çok iyi anlatmışsınız amma bizim ağzımızda bakla var.
ŞUARÂ Suresinden: “Şeytanların kime ineceğini size haber vereyim mi? ﴾221﴿ Onlar, her günahkâr yalancıya inerler. ﴾222﴿Bunlar da şeytanlara kulak verirler. Onların çoğu ise yalancıdır.﴾223﴿ Şairlere ise haddi aşan azgınlar uyarlar. ﴾224﴿ Görmez misin ki onlar, her vadide şaşkın şaşkın dolaşırlar ve yapmadıkları şeyleri söylerler. ﴾225-226﴿ Ancak iman edip salih amel işleyen, Allah'ı çok anan ve haksızlığa uğratıldıktan sonra öçlerini alanlar başka. Zulmedenler hangi akıbete uğrayacaklarını göreceklerdir. ﴾227﴿
Doğru söze ne denir...edebi değer taşımalı yazılan ,ifade biçimindeki kelime seçimleri 18 yaş üstü olsa bile .İçi boş bir de sadece dikkat çekmek için kullanılan sözlerle edebiyatın alakası yoktur demişsiniz, ne kadar doğru.
On sekiz yaş üstü kelimelerle Uygunsuz cümleleri rastgele dizip Şiir niyetine arşive sürmelerinden Ve akabinde manasızlığa Akıl yürütmekten Ziyadesiyle müteessir Bir o kadar da yorgunum Ki… Şiirle alâkadar olmadan önce Ölsem aklıma gelmezdi Dilimin, Bu denli Küfre ihtiyaç hissedeceği
Boşuna aşka kandil yakmasınlar,
Kalbi üveys deyilse ışık aramasınlar,
Gözler karanlığı ne diye görsün...
Kayalar altında bilal ezildim demedi,
Edepsize gülüp edep eyledi...
...........................................Yürek engin olunca kalemin gücüne güçmü yeter, yüreyinize sağlık,hoş görünüzden cesaretle bir kaç satırla katkım olur diye ümit ettim affola saygılar selamlar,kelime kelime kutluyorum...