(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLECEK OLAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLECEK OLAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BENDEN BU ÖMRÜMÜ ÇALANI GETİR... NE KADAR GÜZEL EŞLEŞDİ BU DUYGULU DÖRTLÜKLE ELBET GÖZYAŞINI SİLEN BİR DOST ELİ BULUNUR DA İLLA DA GÖNÜL O YAŞLARA SEBEB OLAN ELİ ARAR.AZ AMA ÇOK ANLAMLI GÜZEL DİZELER TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM SELAMLARIMLA.
bekle; gelmez yolunu, beklediğin gelecek olan... herkes bilir bilmesine, bilmez bilecek olan... ağlasam; gözyaşlarıma sel olur da cümle alem, herkes de siler silmesine, silmez silecek olan...
Anlamlı ve güzeldi dizeleriniz kutluyorum şairi Yunus diyarından selamlar.
Kısacık şiirinizdei gelmeyeni beklemenin acısını ve çaresizliğini,hissettirerek okudum...Eğer bekleyişlere yüklemişsek aşkımızı, bizim için en tanıdık sözcük “yarın”dır... Aslında “o” yoktur ve bizimde de beklemekten başka çaremiz yoktur. Bu yüzden gelmeyeni beklemek bizim için hiç bitmeyen bir umuttur. O olmadan geçirdiğimiz hiçbir gün yaşanmış sayılmaz. Beklenilenin yokluğunda, yaşamadığımız günler eklendikçe birbirine, yarına olan özlemimiz daha da artar. Her gece gözlerimizi “yarın olsun belki gelir” diye kapatırız, her gece o günü değil yarını düşünerek uyuruz. Uyuyabilirsek tabii ki...Umudumuz hep vardır ya içimizde “yarın”a dair, bir tek ona sarılırız... Yüzümüzde beliren gülümsemeyle kapatırız gözlerimizi. Zaten ne kalmıştır ki şurada “yarın” olmasına... Belkide gelecektir beklenen...
Bekleyişlere yüklemişsek aşkımızı ve yarını bekleyerek tüketiyorsak zamanımızı, beklemeyelim... Zira o yarın hiç gelmeyecektir... Beklenen gelmiyorsa,beklemenin ne önemi var...
Aşkı besleyen gönül közünüz,hiç sömesin ve bütün beklediklerinize kavuşun,karışmasın yarınlara... sağlıcakla kalın.... peri
Hüzünlü peri tarafından 11/1/2013 4:28:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hüzünlü peri tarafından 11/1/2013 1:38:44 PM zamanında düzenlenmiştir.