(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNDEN KALAN GÖZYAŞIMSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNDEN KALAN GÖZYAŞIMSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YİNE HARİKA Bİ DÖRTLÜK.KISA VE ÖZ .SİZDEN ÖĞRENİCEĞİM ÇOK ŞEY VAR HOCAM.YAZILARINIZI OKUMAK BÜYÜK Bİ ZEVK.İYİKİ NÖBETCİSİNİZ.YÜREĞİNİZE SAĞLIK..TEBRİKLER.
SANMA SENİ UNUTMUŞUM..... UNTUN BENCE DEĞMİYOR BE HOCAM GÖZYAŞINA.
Her gece yıldızlar çıktığında, parlayacak yaşlar olacak gözlerde, dünden kalan duygu selleri arasında ve taşacak kirpik uçlarından taptaze aydınlığınca... Sevgi yüklü saygılarımla.
İyiki nöbetcisin. gece gündüz yorulduğumda, sıkıldığımda mutlaka içimi ısıtacak bir şiirini buluyorum, içimi ısıtacak. Buda kısa ama öz temayı yüzüne bir çırpıda vuran, güzel dizelrdi. Sağol, dizedaşım veya şairdostum... Sevgiler...
Tatlı bela diye buna derim ben. Yokluğunda mutlusunuz, üstelik dünden kalan gözyaşınız,unutamıyorsunuz. Güzeldi şiiriniz,kutlarım sizi.Muhabbetle kalın..
kutlarım güzel şiir olmuş yüreğine sağlık
sevgiler