Birkaç hüzün ek arka bahçeme senli Birkaç mutluluk avuçlarıma tutuştur. Sonra bayram niyetine öp yüreğimi Yüreğim çocuk gel sevgili Sevindirmek sevaptır, sevap için sevindir yüreğimi…
‘’Kapına gelmişliğimin kaçıncı arefesi Kaç bayramdır hüzünlü sensiz bu gözyaşlarım. Son bekleme, son sefer, bu son yalnızlık sesi Bitti bitecek yürekte, sonuncu nefes alışlarım.’’
Ey aşk! Son nefesini vermeden yüreğim gel! Ne diyordu, Mevlana; ne olursan ol yine gel… Gel sevgili, Pazarlıksız, hesapsız, hazırlıksız gel. Islanırken hüzünlü yağmurla da gel. Bayramda gel, Düğünde gel, Son seferine kes biletini dönüşsüz gel, Yedi gününde haftanın Saniyesinde dakikanın, Gel an gibi, Nefes gibi, Gel ölüm gibi istersen…
Tutuşuyor ilk günün heyecanında yüreğim, Kapı gıcırdasa, Musluk damlasa, Rüzgâr esse, Sen gelecekmişsin gibi gözlerim dönüşünde, Gel Elif’ime Ba ol, Lam ol, Mim ol, Ne olursan ol, Ya da ömrüme nokta…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.