(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİYEMEDİM BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİYEMEDİM BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam bu çok içli,çok duygu yüklü bir şiir olmuş.Beni çok derinden etkiledi.Her kıta, her mısra ayrı bir güzel.Duygular ancak bu kadar güzel dile gelebilirdi.Bazen içte kalır sevdalar,dile gelmez belki de gelemez...Yüreğine sağlık.Tebrikler...
''Ey Gönül ! Şimdi sorarım sana, hangi Aşk daha büyüktür? Anlatılarak dile düşen mi, anlatılmayıp yürek deşen mi?...''(Şems-i Tebrizi)
''Gönlüm duygularını anlatamadığı için kızarken dilime...Dilim anlatamayacağı şeyleri düşündüğü için kızıyor gönlüme...''(Hz. Mevlana)
Merhaba efendim cok güzel ve anlam yüklü dizeler okudum seckin kalemizden öyle güzel yansimis ki yürekteki duygular kalem bir ahenkle cosup yazmis mukkenmel bir siir gelmis biz siir severlere...
susmak lazım bazen.. susmak ve gitmek..arkanı dönmeden,düsünmeden öylece gitmek sadece.. yasananları,askı,sevgiyi,anıları,herseyi bırakıp gitmek.. unutmak.. sil bastan yasamak..yeni bir "kendi"n olmak..yok etmek "kendi"ni.. yok etmek eskiyi..karma yasamdan,tekillige dönmek..tek olmak hayatta.. hiç kimsenin senin gibi tatmadıgını,düsünmedigini,davranmadıgını bilmek artık.. kabullenmek anlasılamamayı. kabullenmek yalnizligi.. kabullenmek eksilmeyi,gidenleri,dönmeyecekleri.. yatarken huzursuz geçmisin ayaklarınin altında,gökyüzüne dikmeli bakıslarını,bir daha bakmamalı.. alısmalı artık ürperici sessizlige,beklemeli yeni firtınayı.
Adnan üstadım, gözler haykırdı durdu.. Siz söyleyememişsiniz ama, karşınızdaki de hiç halden anlayan birisi değilmiş! Kutladım sizi. Saygı ve selâmlarımla...
Aslında bu devirde söylemek mi doğru söylememek mi doğru bilmiyorum ama bazen saklı kalmasında fayda var diyorum. Daim olsun kaleminiz., Tebrik ederim. Sağlıcakla.
''Ey Gönül ! Şimdi sorarım sana, hangi Aşk daha büyüktür? Anlatılarak dile düşen mi, anlatılmayıp yürek deşen mi?...''(Şems-i Tebrizi)
''Gönlüm duygularını anlatamadığı için kızarken dilime...Dilim anlatamayacağı şeyleri düşündüğü için kızıyor gönlüme...''(Hz. Mevlana)