Ey benim hasret kokan sevdiğim Bu yüreğimin dili olsa da bir konuşsa, Bir anlatabilse bende ki seni Sana yakışır bir şekilde bende ne kadar çok sevildiğini Şartsız kuralsız seni dokumak mısralara Hüzünlü bir Eylülde dünyama doğan yaz güneşim Ömrüme mavi umutların bayramında dolansın Gecemde gündüzümde nasılda sen dolusun Yüreğindeki sıcaklığınla dilimde dua bildiğim İmkânsızlıklara inat dolu dolu yaşadığım yanım Sen ki benim asla sevmekten vazgeçilmezimsin…
Yüreğim benim her an aklımdasın Mıh gibi işlemişsin kalbime her şeyim olmuşsun Her an ben seni düşlüyor, seni anımsıyorum O kadar ki artık hayallerime sığmıyorsun İçimde ki sönmeyen ışığımsın sen benim Her gün bir başka âşık olduğum sevdamsın sen Gülüşünde, bakışlarında güller açan can yârim Öyle ki sen en tatlı hasretimsin Sırf sen varsın diye ömrümde daha mutluyum Nasıl inkâr edeyim…
Sen ki benim bir tanemsin Canımdan bir parçasın Ne kadar uzaklarda olmuşsun kimin umurunda Varlığını hep içimde, yüreğimde hissettiğimsin Tutamasam da o sıcak ellerin hiçbir zaman Gözlerine bakıp bakışlarımız birbirine hiç dokunmasa da Değmese de tenin tenime Sen benim hayaller dolusu kucakladığımsın…
Sen benim için mucize olan şeysin. Aklımı alacak kadar muhteşem gerçeğimsin Öyle özel, öyle derinsin ki bende Aldığım her nefeste içimi titreten sonsuz aşkımsın Beni benden edecek kadar senin sevginle doluyum Her halini içimde duyumsadığım en güzel şeysin, Canımsın, özlemimsin, her şeyimsin, ömrümsün Sen ki benim sol yanımdaki tek olan kalbimsinnn… EMİNE USTA
Şiirime essisiz yorumu için degerli insan Dr. Funda Sağlam’a sonsuz sevgimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
[ iceri ]KALBİMSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
[ iceri ]KALBİMSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey benim hasret kokan sevdiğim Bu yüreğimin dili olsa da bir konuşsa, Bir anlatabilse bende ki seni Sana yakışır bir şekilde bende ne kadar çok sevildiğini Şartsız kuralsız seni dokumak mısralara Hüzünlü bir Eylülde dünyama doğan yaz güneşim Ömrüme mavi umutların bayramında dolansın Gecemde gündüzümde nasılda sen dolusun Yüreğindeki sıcaklığınla dilimde dua bildiğim İmkânsızlıklara inat dolu dolu yaşadığım yanım Sen ki benim asla sevmekten vazgeçilmezimsin…
çok güzeldi dün akşam funda ablamın yayınında dinlemiştim ilk defa buğün yeniden inleme şansı verdiniz emine hanım nefisti iki canında yüreğine slm olsun kutladım efendim
Sen benim için mucize olan şeysin. Aklımı alacak kadar muhteşem gerçeğimsin Öyle özel, öyle derinsin ki bende Aldığım her nefeste içimi titreten sonsuz aşkımsın Beni benden edecek kadar senin sevginle doluyum Her halini içimde duyumsadığım en güzel şeysin, Canımsın, özlemimsin, her şeyimsin, ömrümsün Sen ki benim sol yanımdaki tek olan kalbimsinnn…
DAHA NE DESİN Kİ MİS YÜREKLİ ŞAİRE..ŞİİRİN ADRESİNE! NASIL ANLATILSA AZ OLUR SEVENİN SEVDİĞİNE OLAN BU İÇLİ FERYADI DUYULURSA DAĞLANIR YÜREĞİ UZAKLARIN ONA NE ŞÜHPE SOL YANIM! DENİLMİŞSE ÖZLEMİ ÇOĞALTARAK BU YOLA BAŞ KONULMUŞSA AŞKIN TARİFİNDE ÖTESİNE YER YOK Kİ ABLAM...
kalemindeki doğallığı okuyan anlar yüreğinde ki özelliği yaşan bilir emeğinde ki özentiyi gören anlar bence
şiirinden ve yüreğinde sevgiyle öpüyor bu yetim tebrıklerimi bırakıyorum en asilinden
saygımla...
Funda SAĞLAM tarafından 10/26/2013 4:35:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kutluyorum her iki değerli insanı...