Bıçak sırtında mekân Adım gibi eminim Dokunsalar kesileceğim Kan gölüne dönecek meydandaki galeyan.
Damağım yapışıp Ağzım kurumaktaydı Güneşin kızgın yüzündeyken zaman Nasıl dualar ediyordum inan Şimdi su olsan diyordum dilimde su Hani yağmur gibi serinletsen içimi Yel olup esebilsen tenimde Üşümek vardı ellerinde üşümek Üşüdükçe yavaşça sokulmak göğsüne Sen bana tutsak Başımı omzuna yaslayıp Öylece kalakalmak.
Ve usul usul ağlamak Geçtik diyordun geçtik Yaraya tuz basma faslından Vallahi geçtik… Billahi kuşlar gibi uçtuk, ceylan gibi sektik Nasıl bir histi bu Ya Rabb! Fena halde hasrettik. Öldük-öldürüldük sanki Yeniden diriltildik şimdi Doğası bir cenin gibi Vuslatın kucağına….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YENİDEN DİRİLTİLDİK_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YENİDEN DİRİLTİLDİK_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazı meyveler vardır. Adını koyamazsınız; ama tadına da doyamazsınız. İşte öyle dizelerdi. Yürekten kutluyorum. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Necla Hocam şiir ve yorum harikaydı ...Tebrikler.. ''Doğası bir cenin gibi Vuslatın ellerine…. sevgiinin dirilişi bir bebek sevimliliğinde daha ne olsun dedi anne yüreğim...Kaleminiz yazsın her dam saygı ve selamlar..
Hayat bahar gibi her dem yeniler kendini, bazısı tek yıllık bitki gibi farklı yerde bazısı çok yıllık aynı yerde çiçek açar hep. Muhteşem dizeler efendim.