//Puslu düşler gördüren asılsız silüetin Ruh gibi peşindeydi sırrıma adak yanım Hacmin olmasa bile muhteşemdi heybetin Öyle bir hayal ettim, sanki canında canım.//
Tasvirinle yanarken içimin manzarası Sönmek nedir bilmezdi sinemdeki közlerin Devasa gölge idin zeminle gök arası Geceme güneş gibi fer saçarken gözlerin
İsmini her anışta sızlayan dudağımda Kaç duaya açıldı acaba şu ellerim Kalbimin vuruşları düğümken yutağımda Usulca, yastığıma döküldü hayallerim.
Ben mi istedim sanki gönlümden azletmeyi Kendin sıyrılmadın mı düşümün örtüsünden Kimler öğretmiş ise aşkı ihmal etmeyi Belki utanır şimdi adam görüntüsünden
Hakikaten niyetim aşmak olsa maksadı En başta kalkmaz mıydım seninle boy ölçmeye Bilseydim hislerinin bir gün değişir tadı Yemin eder miydim hiç aşkı senle içmeye
Ummazdım, nezaketle sen de tanışacaksın Zahmet etme yoluma, al kilimi sermeye Değil mi ki birazdan göğe karışacaksın Hiç boşuna uğraşma kendini göstermeye......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_GÖLGE_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_GÖLGE_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ummazdım, nezaketle sen de tanışacaksın Zahmet etme yoluma, al kilimi sermeye Değil mi ki birazdan göğe karışacaksın Hiç boşuna uğraşma kendini göstermeye......
Ummazdım, nezaketle sen de tanışacaksın Zahmet etme yoluma, al kilimi sermeye Değil mi ki birazdan göğe karışacaksın Hiç boşuna uğraşma kendini göstermeye...
Hayata karşı bir dik duruş vardı isyanla karışık şairemiz her halükarda kendiyle barışık Ben önce kendim için yaşarım der gibiydi mısralar bazen Bu kalem hiç susmasın hoşça kal
madem zamanında düşlerden kendisi gitmiş şimdi al kilimler sermenin manası ne iş işten geçmiş kş yuvadan uçmuş çagırkı geri gelsin bekleki sana dönsün dönmez kıymeti zamanında bilinmeliydi degil mi ya..:)
çok güzel dile gelmiş harika bir şiir kutladım gönül sesinizi kaleminizi
Geçmez hiç bir z/aman..Şiir olur düşer şairin kalemine,bize de gölgesinde efkâra tutunmak kalır ve susarız yutkunarak..Duyguya hapsoldum diyebilirim..Takatim kalmadı..
Dizeleriniz gerçekten çok güzel olmuş, sitemi, geçmişte kalmışbir sevgiyi, dik duruşu bir çok şeyi şair üslubu ile ifade etmiş, bunun için kutlarım. Kendi adıma bir yorum yapmak isterim sadece,kesinlikle size eleştiri değil ama, nezaket, insanca duruş, hayatın başka bir yüzünün farkına varmak insanın kendisi için yaptığı şeydir.Başkası için değil sadece kendisi için.