tuttum bu mucizeyi Cengizhan misali cesur kadın eteyi cırtlak fahişe dekoltesi yırtık Ramses sana guyem hani ne desem boş
kronik muhalefet hayatıma tamam kabul, sadeyim ama sen de çok oynaksın, deli bozuk rakkase tarumar edip gecemi kaçmaların çocuk masalına sığınman sokakların kutsallığına zihnimi sarhoş eder sana guyem hani ne desem boş
ağır parfüm kokulu Anna Karenina baldırı terli Kleopatra kamçıladıkça kanlı gömleğimi rüzgara koş lola koş açıklara ben ağır aksak yatağına, iç dikey sen çar çabuk hayatıma dış haber sana guyem hani ne desem boş
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CESUR KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CESUR KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tuttum bu mucizeyi Cengizhan misali cesur kadın eteyi cırtlak fahişe dekoltesi yırtık Ramses sana guyem hani ne desem boş
..........................
baya bir şey demişsiniz şair, daha önceki yorum da karmaşa seviyorum demiştiniz sanırım, ama görüyorum ki sevdiğiniz karmaşa kağıt üstünde sadece. tanımladığınız kadına gelince, anneniz mi yoksa? malum karmaşa seviyorsunuz ya?
düşüncenize saygılıyım ama dediğim gibi sanat basit ve anlaşılır olmak zorundadır, hayat basit olmasa da olur.bir nevi sanat zor olan bir şeyi kolaylaştırmaktır, kolay olan bir şeyi karmaşık hale getirip zorlaştırmak değildir.
güzel cevap,zekice üstelik, ama şair ben tam tersini düşünüyorum aslında, hayat basit sanat karmaşıktır ve en karmaşık olanlarımız da ruhsal duyarlılığı fazla olanlardır.
aslında kağıt üstünde tanımladığım kadın ve şiir netlikten ibarettir, karmaşık olan hayatın kendisidir, sevilen budur, o zaman şiir sadeleşiyor, bunda da olduğu gibi.