(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
------Hesap zamanı.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
------Hesap zamanı.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli üstadım, Hüseyin Bey! Mana ve anlam dolu ve güzel mesajlarla dolu şiirinizi beğenim ile okudum. Seçkin kaleminizi can-ı gönülden Tebrik ederim. Şiirlerde ve yorumlarda görüşmek umuduyla. En içten selam ve saygılar. Esen Kalın
Anne ve baba hakkı, özverisi ile şiire başlayıp, yine aynı minvalde bir çok vazifemizi bizlere hatırlatan nefis ve akıcı bir şiirle Hüseyin Kardeşim ismiyle müsemma bir davranış sergilemiş, hem de şiir diliyle, ki okumaktan haz aldığım bir şiirdi... İçtenliği ve ahengi de çok çok hoştu... Teşekkürler kardeşim... Selam ve saygılarımla...
Dünyevi kaygılar ve emellerle yaşadığımız bu dönemi ne güzel anlatmış uyarı dolu şiir. Hesaplar kabardıkça daha çok bağlanıp dünyaya ve geçici heveslere unuttuk belki de ölüm fikrini. İnandırıp kendimizi iyi insan olduğumuza, yükledik günahları diğer insanlara. Doymak bilmeyen gözlerle bakıp tüketim imkanlarına bir yardım eli uzatmadık ihtiyacı olanlara. Bazen bir şiir bazen de bir söz hatırlatınca ölümü kısa bir öz eleştiri yaptık kendi kendimize.
Kararan yüreklerle dolaştığımızın farkında değiliz çoğunlukla. Mutsuzluk ve huzursuzluğun sebebi kendi yüreğimizde. Aldığımız veballer ve günahlarımızın yükü öylesine ağır ki gönül gözümüzle bakamıyoruz dünyaya. Yolumuz uzun ya da kısa olsa da farkına varıp hatalarımızın arınmalıyız her türlü olumsuz harflerden. Nefsimizi yenmeye başladığımızda huzur bulacağımızı biliyoruz da o zorlu süreci aşmakta zorlanıyoruz. Allah, yardımcımız olsun inşallah. Saygılarımla.