Kahramanlık odur ki Dağlar çıksa önüne Ulaşır sevdiğine Yediveren gülüyle
Kahraman odur ki Cepheden bile Umut sağar Tanrıdan Sevdiğine
Kahraman odur ki İçinde Fırtınalar esse de Bir sonra ki mevzide Öleceğini bilse de Seve seve çarpışır Onun uğruna Yedi cephe de
Ağlamaz Ağlatmaz Geride hüzün Bırakmaz Ve mendillere Emanet etmez Sevdiğini Mezarlıklar da Aratmaz kendini
Hep güneşle hatırlanır Ve güneşi fethetmeye gitti diye anlatılır Gururla Gözleri parlayarak Tanıyanlar tarafından Tanımayanlara
Kahramanlık odur ki Büyüdükçe destanı Yüreklerde Ve hikayesi Ulaştıkça Beş kıta ve yedi iklime Yüreğine sığacak kadar Küçülür Sevdiğinin gönlüne Arandığında bulunur Bazan bir şarkıda Ve bazan solmuş resimlerde
Kahramanlık odur ki Sevdanın düşünü yazar Yazdırır... Eylemleriyle Söylemleriyle Unutturur ihanetleri Aydınlatır evreni Yıldızlarıyla Ebem kuşakları sunar Ela gözlere....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAHRAMANLIK ODUR Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAHRAMANLIK ODUR Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sosyal genlerimizin ayrılmaz paçası olan kahramanlık duygusu işlenmiş güzel şiirinizde .Atsız kahramanlık atılıp geriye dönmemektir der.Siz kahramanlığa daha geniş bir çeçeve çizmişsiniz.Özellikle son bölümde yaptığınız tanımlama oldukça önemli diye düşünüyorum.Yunus dili diye adlandırabileceğim bir sevgi seli.Her dem yeni doğarız bizden kim usanası sçöyleyişi boşuna değildir.Gönüllere girmek asıl kahramanlık olsa gerektir. Kirlenen dünyada içimizin arınması lazım Güzel şiiriniz için kutlarım...
Kahramanlık odur ki Sevdanın düşünü yazar Yazdırır... Eylemleriyle Söylemleriyle Unutturur ihanetleri Aydınlatır evreni Yıldızlarıyla Ebem kuşakları sunar Ela gözlere..
nasıl bütün bir şiir bu böyle olması gereken her şey var..sevdiklerimiz hayatımızın kahramanları..bazen babamız bazen annemız bazen sevgılımız..dileğim kahramanlarımızın hiç bir zamankötü adamlara dönüşmemesi...
özgürce konuşandır kahraman,duygularını bütünleyip,korkmadan anlatandır,dinleyen ve dinletendir,şiir aralarına dökülen kaçamak aşklardır bazende.kimi zaman bir annedir kahraman çünkü hep savaşır yavrusu için.sevdiğine seni seviyorum diyendir.kendine ve başkasına zulüm etmeyen ve yanlışlara mertçe,cesurca bu yanlış diyebilendir.menfaat düşünmeden iyilik yapandır.kahraman bizleriz,özgürce yazıyıorsak ve kalemimiz ise silahımız,acıtanın canını acıtıp,gidiyorsak üstüne üstüne,aykırı ne varsa düzende bir bir söylüyorsak,atmışsak bu yolda utanmayı,sıkılmayı ve değişmiyorsak maddeyi bir mısraya,bazen vuruluyorsak nice ustalar gibi.değilmiyiz şimdi bizlerde birer kahraman.
Kahramanlık odur ki Sevdanın düşünü yazar Yazdırır... Eylemleriyle Söylemleriyle Unutturur ihanetleri Aydınlatır evreni Yıldızlarıyla Ebem kuşakları sunar Ela gözlere....