(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömür bir an içinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömür bir an içinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şairağam... bu ağa sözü dilime klavyeme pelesenk oldu ya...
yavaş yavaş bu ağa hitabından kurtulacam inş..
mecit abinin dediği gibi bu siteye "şairağam" yeter
sizler eksik olmayın...kalemlerin gönlü şiirlere ne güzel yansıyor...
yine de suretten sirete yol aldığımız için ... :) tebessüm de yakışır ağalara...
devir değişti... o kadar çok çatık kaş var ki şiirlerin nasreddininin dediği gibi bu kadar hüzün, gurbet, can yakan, göz yaşı varıken bari şairler tebessüm etsin diyorum da daha ben de resim eklemedim...
saçlarım biraz daha dökülsün önden, mecit abinin kalın kaşlı biraz da esmer versiyonunu çağıracağım mindere...:))
Otuzlu yaslarda bakan "zâhiri" görür. Ellili yaslardan sonra siz de "CATIK KAS"in ardindaki sürekli tebessüm eden yüregin cehresini görürsünüz dee...o günleri ben görür müyüm mechul :))
Lâkin, bu belirttigim husus aramizda kalsin, zirâ SAiRAGAMIN AGA'ligi tehlikeye girer, sadece SAiRLiGi kalir.
Keşke bir de '' İDARE EDER '' şıkkı koysaydınız. Ben bugün şımarmazsam daha hiç şımarmam:)) Sizin seçtiğiniz mısrayı da "En garanti yatırım '' mısra i azade olarak seçelim. Şiirin altındaki dostlarla olan muhabbet şiir kadar keyif veriyor insana Rabbim muhabbetimizi almasın. Selam ve Muhabbetle...
Yürüyen felah bulur kutlu bir yön içinde
Ömür denilen süre bir an’dır han içinde
bunun üstüne ne denilir bilinmez. harikaydı
tebrikler ve selamlar bıraktım...