"Bir ıslanış şeklidir yağmur günahlardan tam teşekkül arınışta"
Güneş gizlese de heybetini cüsseli dağlar ardına kaçamazsın hissedersin yine de yaşadığın o tarifsiz sancıyı toprağa atılan her tohum yiten umutları yeniden yeşertir bir nebze su serper yüreğine gönlüm şimdi ufukta bir yangın yeri bulutlar gebe çıkacak fırtınaya bir sulh bir ruh her şey iki dudak arası bir sessiz avazda saklı gözlerim kapalı sükut içinde avuçlarım keser ay kırıkları karanlığı kaçıp kurtulamazsın...
Bir gönül oyunu aşk imkansızlıktan da öte tutar ellerinden çeker kendine sığınıp, yakarışlarda sürükler saçlarından rüzgar kimyasında var yanarsın ama karşı koyup bozamazsın...
Dağınık bir duruştur isyan gece volta atarken tenimde ıssızlıkta bir sokak başıdır yalnızlığım koca kente baş kaldıran ellerim ıslak bir bakışta toplar aşk beni eşgâli hep gözüm önünde tatlı bir tebessümdür vazgeçip kopamazsın...
"Bir ıslanış şeklidir yağmur günahlardan tam teşekkül arınışta"
Kutsal bir duadır dilde sevda sen bağbozumu tarlam intiharlar kuşan depremler oluştur, kasırgadan çalkalan yangınlar çıkar yağmurlar ek göğün göğsüne havada ölüm yok ama sen sen burçak tarlam, korkusuz yüreğim başına buyruk sevdam terkedip bu savaşı er meydanı’ndan kaçamazsın...
Bundan böyle yüreğim mayın tarlası... ...yüreğim vurgun yeri çatış deli sevdam çatışabildiğin kadar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Islanış Şeklidir Yağmur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Islanış Şeklidir Yağmur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğim mayın tarlası...
...yüreğim vurgun yeri
çatış deli sevdam çatışabildiğin kadar...
yüreğine sağlık