orada... tam orada dur usta ! sol yanında... yorgunluğun izlerini alayım...
eteğinin ucu belinde bir omuzu hafif düşük olsun bakışları bir noktaya dikili saçında karanfili ağzında cikleti gamze çukuru belli pür dikkat beni izlesin...
dur..! bir öpücük de alnına kondurayım...
bundan böyle umursamasın kimseyi destursuz-sabahsız olsun açtığında kapıyı derin izler taşırken avuçları devrik bir şişede son bulsun benimle sarhoşluğu...
seve seve... tutarım elinden sokaklar ıslak, sokaklar kaygan usta sarar sarmalar sakınırım o’nu varsa yalanım şayet cehennemde yanayım iki dudak arası itiraflarım çarpsın kör etsin beni usta...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geceden Uykusuzum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geceden Uykusuzum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerine vede değerli yüreğine sağlık çok çok güzel hemde harika yazan kalemini yüreğini gönülden kutlarım yüreğinin sesi hiç susmasın hürmetlerimle...
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle
ALLAH c.c emanet ol
HAYIRLI BOL BEREKETLİ HUZUR DOLU KANDİLER