Düşler kurdum yazdan kalma saçlarına Rızayla kalem tuttum boş bir sayfaya Mırıldandım usulca kulağına şiirler Anlarsın sanıyordum çıplak kaldı düşlerim
Rüzgâra yenik düştü savruldu ak saçlarım Matemi meltemine esişken imbat oldu Körfeze demirledim yedi veren gülümü Düştüm boş bir sahile yemin verdim rüzgâra
Geceleri büyüttüm yürürken karanlığa Önümde görmediğim Arnavut kaldırımı Deniz fenerlerinin göz kırptığı gemiler Hangi koyun koynunda bekliyor geceleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sayın Hocam Sizin şiirlerinizi sevdiğimi biliyorsunuz.Hiç sebebini düşündünüz mü?Yani bu adam benim şiirlerimi neden seviyor dediniz mi? Bilmiyorum.Şiirlerinizi sevmemin sebebi adam gibi şiir olmalarıdır sayın hocam.Sahiden şiir olmaları.Yan yana getirilmiş uyduruk birkaç dize değilde ondan seviyorum.Yukarıdaki şiirinizde aldı beni başka alemlere götürdü.Duygularım doruk noktasına çıktı.Şiirde olması gereken tüm nitelikler var.Eline yüreğine sağlık.Ben pek fazla buraya gelemiyorum.Bu sebeple her şiiri okuyamıyorum.Ama hiç şiirle ilgisi olmaya dizelere bile harika yazyor üyeler.Şiir adına üzülüyorum böyle yorumları görünce de.Selam ve sevgiler.
Rüzgara yenik düşen ne yaslarımız vardır saklı. bazen meltem olup tatlı sert alır atar bizi, bazen lodos, bazen de en karayel. Şiiriniz etkileyiciydi. Yüreğinize sağlık...
Sizin şiirlerinizi sevdiğimi biliyorsunuz.Hiç sebebini düşündünüz mü?Yani bu adam benim şiirlerimi neden seviyor dediniz mi? Bilmiyorum.Şiirlerinizi sevmemin sebebi adam gibi şiir olmalarıdır sayın hocam.Sahiden şiir olmaları.Yan yana getirilmiş uyduruk birkaç dize değilde ondan seviyorum.Yukarıdaki şiirinizde aldı beni başka alemlere götürdü.Duygularım doruk noktasına çıktı.Şiirde olması gereken tüm nitelikler var.Eline yüreğine sağlık.Ben pek fazla buraya gelemiyorum.Bu sebeple her şiiri okuyamıyorum.Ama hiç şiirle ilgisi olmaya dizelere bile harika yazyor üyeler.Şiir adına üzülüyorum böyle yorumları görünce de.Selam ve sevgiler.