Şu kemanı ağlatan adam: Farid Farjad Onu dinliyorum günlerdir senin de sevdiğini düşünerek. Müziğin dili bir diyorum kendime Peki ya bütün tınılar kardeş mi..
Portenin içindeki notalar, harflerin birliğindeki söz biraraya gelince doğan ezgiler İnsanların dilinde neden dönüşür zehire..
Bülbüle ötme demek, güle yasaklamak mıdır sevdasını Ya da kediye sus demek mümkün mü.. Mesela rüzgarın dili ne anlatır dağlara... Ağaçlar yaprak dökerken ayrılığa serenat mıdır söylediği..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şarkılarım Dağlara Mamoste şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şarkılarım Dağlara Mamoste şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecenin karnına gerildikçe şiir,o kemani uçurumlarını duyumsuyorum şairin.. dünyanın bütün güzel tınıları birleşiniz! der gibi bir anlamı var şiirdeki ritminde..en sevda halinde,hüzün ve coşkunun o illet duygusu tüm vücudu kaplamışken üstelik,şarkılarım dağlara Mamoste demenin cesaret ve bilgelik gerektiği ayırdına varıyoruz usta.. yanımızda,yöremizde hiçbir parazit sese kulak kabartmadan.. hatta şair gibi yapıp Brütüs'e acıyarak.. şiirdeki içses bir yana ses,söz ve resim gecenin ırmağına çağıldar durmadan..bize eğilip bir tutam serinlemek düşer şimdi..sevgilerimle..
Onu dinliyorum günlerdir
senin de sevdiğini düşünerek.
insanlar birbirini kıyasıya harcasa da bütün tınılar kardeştir ve şiiir en yakın tanığıdır.
kendi ayakları üzerinde durmayı başarmış güzel bir şiir daha.. içtenlikle kutlarım yoldaşım, selam ve sevgilerimle..