(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çekip Gider misin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çekip Gider misin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirlerin babası sayfama hoş geldin.Ne kadar güzel bir şiir bu böyle.O kadarki tam şarkı yahut türkü olacak bir şiirdi kutluyorum seni. Bir günlük de olsa hayallerinizle yaşayın, güvenin çevrenizdeki insanlara ve ümit edin. Bunu denemenizde fayda var, en azından bir kaybınız olmaz!... O vakit dünyanın daha renkli, yaşamın daha zevkli, yaşanılır ve güzel olduğunu hissedeceksiniz. Unutmayın ki, umut en umutsuz, karanlık gecelerde bile ışığını esirgemez sizden. En zor anlarınızda bile yitirmeyin ümidinizi.İşte o zaman sevgiliniz bile olsa sizi umutsuzluğa sürükleyemez.Çünkü sz artık pozitif bir insan oldunuz ve her şeye olumlu bakıyor ve yaklaşıyorsunuz......
Buluşmak hayat denen sebepsiz savaş için, Yaşamak en sonunda dikilen bir taş için.. Bütün ızdırapların işte korkuncu bu! Bir avuç toprak olmak düşünen bir baş için.
Bizi ister bir toz yap savur mahşer yerinde; İster sürü çöp gibi tufanların yelinde. Sonunda bir varlığa ulaştır da Allah'ım, Bırakma tabiatın merhametsiz elinde! O. Seyfi Orhon
Ustaca yazılmış mükemmel dizeler okudum selam olsun kaleme yüreğe üstad Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın _____________________________________Saygılar