(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çile Üstadına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çile Üstadına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben de lise yıllarında üstadımıza bir şiir yazmıştım.şöyleydi Ne Alman’ı dostmuş, ne Rus’u, Rum’u, Bizim tek dostumuz, bizmişiz üstad… Ecnebiden Türk’e, hiç dost olur mu ? Boşuna batıyı, gezmişiz üstad…
Kalmamış kimsede, atamın nuru, Silinmiş kalplerden, Türklük gururu, Kendi bahtımızı, yokluğa doğru, Kendi elimizle, çizmişiz üstad…
Çağ atlayamadan, daldık derine, Bıraktık bu yurdu, hep kaderine, Geçmişten bu güne, umut yerine, Uslara hayali, yazmışız üstad…
Bu topraklar bizim, tek canımızdır, Etimiz, kemiğimiz, kanımızdır Varımız, yoğumuz, vatanımızdır, Bilmeden O’nu da, üzmüşüz üstad…
Ne benlik var şimdi, ne de itimat, Kendi kendimizi, etmişiz şah mat, Batı tesirinde, akl-ı malumat, Kendi kuyumuzu, kazmışız üstad…
Gizliden alırlar, Anadolu’mu, Gavurcaya çevirdiler dilimi, Görmüştük biz daha, önce bu filmi, Geçte olsa bunu, sezmişiz üstad…
Onların gittiği, yollardan gittik, Farkına varmadan, tükendik bittik, Kendi kendimizi, deşifre ettik, Kendi sırrımızı, çözmüşüz üstad…
bana edebiyatı ve şiiri sevdiren Necip Fazıl'dır... sizin şiiriniz çok güzel Halil hocam..tebrikler..
Anladım işi,sanat,Allah'ı aramakmış ; Marifet bu,gerisi yalnız çelik-çomakmış... Nur içinde yatsın hatırlamak hatırlatmak güzel hemşerim kutlarım kalemin daim olsun Osmancık'a Almamya 'dan selamlar hocam
Üstad için ne yazılsa yetersiz kalır biliyorum ama yinede gönlüme düşenleri hasbihal niteliğinde yazmadan edemedim.Selamına ve aleyküm selam. Osmancık' iletildi... Teşekkürler...
Muhteşem!...Üstadlar Üstadına ithaf da ayrı bir güzel..Vefalı yüreğe selam olsun...Allah nur içinde yatırsın...Ruhu şad olsun...Selam-saygı ve dua ile..
Üstad'a Rabbimden rahmet dilerken sizin kaleminize de başarılar dilerim.
Sağlıcakla.