(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İadeli Taahhütlü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İadeli Taahhütlü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana Sunay Akın'ın Çekmece şiirini anımsattı. Çok güzel olmuş :)
Büyüklerle ben yapamıyorum çocuklar da almıyor beni oyunlarına devlet dairesinde yangından kurtarılmayacak sıkışmış bir çekmece gibiyim açılamıyorum sana
A...C İÇİN VAR...B - A' NIN C İÇİN OLMA SEBEBİ NEDENİYLE İLGİLENMİYOR.SADECE KENDİ HİSSETTİĞİ ÖNEMLİ...
A / C' YE AŞIK B / A ' YA
Ortaya karışık :))) Kafam karıştı iyice....offff
Özgür ve sağlam bir irade üstünlüğünün, ve granit gibi bir öz güvenin hakimiyeti kesin de....
yani diyor...hiç bir şey umurumda değil...önemli olan benim...karşıdan hakkımda ne düşünüldüğü, ya da görüldüğü önemsiz...ya da benim hissiyatıma zıt bir görüşte bile olsalar...mühim değil gibi okudum...
Eğer gerçek anlamından saptırmışsam kusuruma bakmayın.
Kısa ve öz ...zehir gibi dizelerdi.Bir yudumuyla öteki tarafa götürecek cinsten.
Kutlarım sevgili Jir .Paylaşım için teşekkür ederim.Sevgilerimle.
bu benim aklıma neden gelmedi diyorsam, postacılar erkek olduğu içindir hep :)) ve bu kısa şiir bu kadar uzun anlam taşıyorsa iyi yazıyor demektir şair...
Burda postacı,kılıç,posta kutusu kın diye tasfir edilmiş sandın de mi örfe,oysa durum farklı,postacı hakket yakışıklı...Bi de mal mal bakışı var ki görsen sen de her gün yolunu beklerdin,yaşanmış hayattan bi kesit şiyir yani,aynı mahalladeyiz de jirle ordan biliyom...
Büyüklerle ben yapamıyorum
çocuklar da almıyor beni oyunlarına
devlet dairesinde
yangından kurtarılmayacak
sıkışmış bir çekmece gibiyim
açılamıyorum sana