(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
xxx şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
xxx şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
[Çukurova-nın-Gülleri Şiir Grubu] YENİ YIL MESAJIM () .,? ? ? ! ! ! ' ' :)
Acısıyla,tatlısıyla koskoca bir yılı daha geride bıraktık Sevgili Gönül Dostlarım.Kısaca,eğer hayatımızı 'bir kitap' olarak kabul edersek,başka nüshası bulunmayan bu değerli eserin sayfalarından birini daha kaybettik.Her yıl elimizin altından kayıp giden bu sayfalarda yazılı olanların muhasebesini iyi yaparak, bir sonraki sayfayı bir öncekinden daha dikkatli okumamız gerekir.Bu duygu ve düşüncelerin ışığı altında,Yeni Yıl'ın tüm Gönül Dostlarım'a,ülkemize ve tüm insanlık alemine huzur,güven,mutluluk ve başarı getirmesi dileklerimle selam,sevgi ve dostluklarımı sunuyorum.
YENİ YIL
Yine geliyor dostlar yürek ağrım yılbaşı, Dert doğuran tablolar bende olur gözyaşı.
Gelen yıl karşılanır,sanki bir şey getirir, Gidense ömrümüzden çok şey alıp götürür.
Süslü çam eşliğinde masalar kurulacak, Gelen günahsız yıla sarhoşluk sunulacak.
Servetler ırmak olup şişelerden akacak, Doldurulan kadehler şereflere kalkacak.
Ben kadeh kaldıramam böyle şana,şerefe, Tuza,ekmğe,suya muhtaç iken Şerife.
Yılbaşı,Noel değil Meryem Oğlu İsa'nın, Zaten Dinimiz'de yok,eser değil Musa'nın.
Öyle ise söyleyin, kahrolası bu illet, Hangi parlak kültüre,hangi kafaya hizmet?
YENİ YIL MESAJIM () .,? ? ? ! ! ! ' ' :)
Acısıyla,tatlısıyla koskoca bir yılı daha geride bıraktık Sevgili Gönül Dostlarım.Kısaca,eğer hayatımızı 'bir kitap' olarak kabul edersek,başka nüshası bulunmayan bu değerli eserin sayfalarından birini daha kaybettik.Her yıl elimizin altından kayıp giden bu sayfalarda yazılı olanların muhasebesini iyi yaparak, bir sonraki sayfayı bir öncekinden daha dikkatli okumamız gerekir.Bu duygu ve düşüncelerin ışığı altında,Yeni Yıl'ın tüm Gönül Dostlarım'a,ülkemize ve tüm insanlık alemine huzur,güven,mutluluk ve başarı getirmesi dileklerimle selam,sevgi ve dostluklarımı sunuyorum.
YENİ YIL
Yine geliyor dostlar yürek ağrım yılbaşı,
Dert doğuran tablolar bende olur gözyaşı.
Gelen yıl karşılanır,sanki bir şey getirir,
Gidense ömrümüzden çok şey alıp götürür.
Süslü çam eşliğinde masalar kurulacak,
Gelen günahsız yıla sarhoşluk sunulacak.
Servetler ırmak olup şişelerden akacak,
Doldurulan kadehler şereflere kalkacak.
Ben kadeh kaldıramam böyle şana,şerefe,
Tuza,ekmğe,suya muhtaç iken Şerife.
Yılbaşı,Noel değil Meryem Oğlu İsa'nın,
Zaten Dinimiz'de yok,eser değil Musa'nın.
Öyle ise söyleyin, kahrolası bu illet,
Hangi parlak kültüre,hangi kafaya hizmet?
Zevk-sefaya gelince bakılmaz üçe,beşe,
Huzur,neşe kaybolur,yardım girince işe.
İki yol var ortada,biri batıl,biri hak,
En doğru olanını seçecek sensin ancak.
Otuzbir Aralık'lar zevke kurban olmasın,
Bu yılın yanlışları yeni yıla dolmasın.
Nazım İNCE
AşıkMizani tarafından 12/31/2007 2:00:09 PM zamanında düzenlenmiştir.