Kısacık bir molada inilen o durakta Hariçten salâ sesi belirince kulakta Sayısız soru imi görünmüştü afakta Hayat memat arası ortada bir yerdeyken Ve sır yüklü yaşamın dumanı ciğerdeyken Haddini bilmiyorsa beyaz saçlar şakakta Katmer katmer mutluluk ne arasın şafakta …..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_DUMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_DUMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşamın içinde bir sis perdesi,sisin içinde ne kadar mutlu olabiliyorsak o kadar işte..Ne güzeldi dizeler hocam gerçeği yansıtan ..Çok saygı ve sevgilerimle..Yüreğinize sağlık...
Geçmişten ders almıyorsak gelecekten medet ummak yanlış demek istediniz gibi anladım Doğru geçmiş geleceğe ışık tutmalı Yaş almak bunun için güzel Geçmişi tekerrür ettimeden Yeni şeyler yeni yanlış ve yeni doğrulatla devam etmek Yüreğiniz dert görmesin
Bir sahilde oturup ayın etkisiyle oluşan med-ceziri izler gibi hayatı kıyısından izlemek ve kendi yaşadıklarını oralarda bir yerlere oturtmak... bazan hüzünlenmek, bazan mutlanmak... ama her zaman umutlu olmak.. Hayat.. Güzel bir halet-i ruhiye yansımasıydı şiir.. Tebrikler Necla Hanım Kardeşim. Sıhhatiniz ve umutlarınız daim ola..