(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y a b a n c ı/...yolcu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Y a b a n c ı/...yolcu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yoksun ve yasaklı iki karşıt cinsi iki damlaya tutsak etmeyi başaracak imgesel güce ulaşmak ve bunu bir cümleye sığdıracak basitlikte anlatabilmek seviyesine varmak çok emek isteyen ulaşılması zor bir serüvendir. Şairenin bu yolculuğu tamamlamak üzere olduğuna inanıyorken anlaşılmazlığın kolaycılığına kaçarak anlamsız şiire yönelmediği için ayrıca kutluyorum.
çok hoş bir şiirdi anlatımı da yazımı da kutlarım sizi anasya o ölgün ışıkları durgun yabancı sessiz sedasız girmek istesen de yüreğine farkına varmayacak şüphesiz kularım tekrar..
Güzeldi. " Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar / Aşrı aşrı memelekete kız vermesinler." gibi. Türkü böyle der de yürek ne der acaba? Galiba koklar, gözlemler, kulak verir, dokunmak ister... sonra da kararını verir.
bazen koşar insan, kaçar gölgesinden bile ıssıza, yalnıza,var gücüyle nefes nefese.kaçtığı ejderhadan dili ejderhaya dönmüştür soluksuzdur,bakışları takatsiz.tam o anda zamanın durduğu o resimde kendisi gibi soluksuz kesilmiş birini görür yanında.kimdir nedir kimdendir kaçışı kimedir ağlayışı bilinmez.ama sen gibi nefes alır, sen kadar acımıştır, yabancıdır. bakarsın aynı sansürsüz gözlerle, üşürsün. sarılmak istersin oysa en tanıdıklarından deliler gibi kaçmışsındır..ve iki damla aynı çukurdasındır..
Bazen... Robenson'a inat kalabalıklar içinde bi başımıza kalırız... yalnızlığımız çığlık olur.. bize bakan gözlere bakmaya korkarız ya... kendimizi ele vermemek için içimizde tutsak oluruz da tüm mesajlarımız kaaraya bulanır ya... hani içmizdeki çığlık gözlerini kör eder ya.. işte öylesi bir an böylesi dizelere tutunur.. Ben de kendi mi tutamadm bunları yazarım.. şiirleriniz hep böyle sarı sıcak kalsın ama hüzününüz artık dağılsın.. yüreğinize sağlık...
.....
"ya geçmişten ya gelecekten bir yolcu çıkaramadım suretini
bu tarz şiirler beni alıp götürür uzaklığın taaa uzağına...sus olur kalırım bir müddet boğazımdaki yumruyla... tebrikler şiir yürekli ve şiir dostu... selam sevgi ve saygı gönderiyorum...
Şairenin bu yolculuğu tamamlamak üzere olduğuna inanıyorken anlaşılmazlığın kolaycılığına kaçarak anlamsız şiire yönelmediği için ayrıca kutluyorum.